با صدور پیامی؛

ربیعی درگذشت سردار حمیدالله سردارزهی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۲۶۷۸
ربیعی درگذشت سردار حمیدالله سردارزهی را تسلیت گفت
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت درگذشت سردار حمیدالله سردارزهی یکی از معتمدان استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی روز سه شنبه با صدور پیامی تاکید کرد: مطلع شدم سردار حمیدالله سردارزهی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ربیعی افزود: برخی افراد همانند لوکوموتیو قطار به مثابه کشانه‌های خیر و برکت و فرهنگ و ادب عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: زنده یاد سردارزهی از محورهای خیر جمعی در استان رنج دیده سیستان و بلوچستان بود.

ربیعی اظهار داشت: در سمت دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با سازمان‌های مردم نهاد زیادی در منطقه سروکار داشتم و نقش محوری و شخصیت اثرگذار آن مرحوم کاملا مشهود بود.

وی در این پیام خاطر نشان کرد: ضمن عرض تسلیت این واقعه جانسوز به مردم صبور استان سیستان و بلوچستان به خصوص مردم چابهار و دشتیاری، خانواده سردارزهی و همراهانش در خیر جمعی از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت، مغفرت و علو درجات را مسالت دارم.

گفتنی است حمیدالله سردارزهی از معتمدان برجسته و خوش نام چابهار بر اثر ویروس کرونا و تحمل ۲ ماه رنج و سختی درگذشت.

سردارزهی از معتمدان شاخص وفردی صلح جو، همراه و همگام با مردم و نظام و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم بود و نقش مهمی در اتحاد و برابری و برقراری صلح و دوستی در میان اقوام و وطوایف جنوب سیستان وبلوچستان و منطقه بلوچستان پاکستان داشت.

وی در شهرستان چابهار و دشتیاری از نفوذ بالایی در میان مردم برخوردار بود و همواره در جذب و مشارکت قشرهای مختلف در عرصه های اجتماعی و سیاسی بویژه انتخابات نقش مهمی داشت.

 

نظر شما