وزیر دادگستری در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری؛

رویکرد وحدت آفرین شما الگوی مدبرانه برای دلسوزان نظام در عبور از چالش‌ها است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۲۶۹۱
رویکرد وحدت آفرین شما الگوی مدبرانه برای دلسوزان نظام در عبور از چالش‌ها است
وزیر دادگستری در نامه‌ای به رئیس جمهوری نوشت: وزیر دادگستری در نامه ای از رویکرد انسجام‏‌بخش و وحدت‌‏آفرین رئیس جمهور در جلسه هیات دولت قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن کامل نامه سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با اهداء سلام و ادای احترام

سخنان وحدت آفرین و امیدبخش جناب‏عالی در جلسه روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹.۴.۱۸ هیأت محترم دولت، موجب ایجاد روحیه و نشاط مضاعف برای همکاران شما و اعضا و اجزای دولت محترم – و از جمله، این وزارت – شده است.

بصیرت، زمان‏شناسی و اولویت‏دهی حضرت‏عالی بر محور تبعیت از مقام معظم رهبری و تأکید مضاعف بر تعامل مثبت و سازنده و نیز همدلی و همراهی با قوه محترم قضائیه، مجلس محترم شورای اسلامی و سایر بخش‏های حاکمیت، راهنما و الهام‏بخش فعالیت‏ها و تلاش‏های همه اعضا و اجزای قوه مجریه خواهد بود.

این‏جانب، وظیفه خویش می‏دانم تا به سهم و نوبه خود، از این اقدام حکیمانه جناب‏عالی در شرایط حساس کنونی کشور، صمیمانه و خالصانه، سپاسگزاری کنم.

رجاء واثق دارم که تداوم این رویکرد انسجام‏بخش و وحدت‏آفرین، افزون بر این که فضیلت اخلاقی بردباری و تحمل سختی‏ها و صعوبت‏ها از سوی جناب‏عالی را آشکار می‏سازد، می‏تواند الگویی مدبرانه، متعهدانه و حکمت‏آمیز برای مجموعه کارگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در عبور از معضلات و چالش‏های موجود و فراروی ملک و ملت باشد.

عافیت، سعادت و توفیق روزافزون جناب‏عالی در خدمت مستمر به مردم شریف و نجیب ایران را از آستان ربوبی – جلّ و علا – مسألت دارم.

سید علیرضا آوائی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز