نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

کمتر مواقعی به عنوان موافق وزیر صحبت کرده‌ام/ خیابانی در ۳۰ سال اخیر در همه سطوح کار کرده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰۷
کمتر مواقعی به عنوان موافق وزیر صحبت کرده‌ام/ خیابانی در ۳۰ سال اخیر در همه سطوح کار کرده است
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با سابقه کار آقای خیابانی باید بگویم که در برخی از دوره ها افرادی به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد شده اند که یک روز کار دولتی نداشته اند اما آقای خیابانی در 30 سال اخیر در تمام سطوح کار کردند و پله پله مشغول فعالیت بودند به طوری که در بخش های صنعت، بازرگانی مشغول به فعالیت بودند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «سید احمد رسولی نژاد»، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در موافقت با برنامه های حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: من پیش از این دو دوره در مجلس به عنوان نماینده حضور داشتم و در این دوران در کمتر مواقعی به عنوان موافق وزیر صحبت کرده ام، اغلب در دوران دولت های سازندگی و اصلاحات به عنوان مخالف صحبت می کردم، در دوره پنجم وزیر صنعت به مجلس معرفی شد و بنده به عنوان مخالف در صحن علنی سخنرانی کردم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سابقه شناخت بنده از آقای خیابانی به دوره هفتم مجلس برمی گردد، آن زمان ایشان در شهرستان فیروزکوه به عنوان مدیر کارخانه سیمان مشغول به کار بود و من از آن زمان ایشان را می شناسم و همان زمان نیز پیگیر فعالیت های وی بوده ام و دوستان همواره بر سلامت، دیانت و تقوای آقای خیابانی تاکید می کردند.

وی افزود: در چند ماه اخیر نیز گزارش های زیادی از ایشان به کمیسیون صنایع و معادن درباره انتصابات می رسید از این رو دنباله این مسئله به جریان فتنه برمی گردد، بخشی از آن برمی گردد به مدیرانی که آقای خیابانی با آن ها برخورد کرده است و آن ها در آستانه رأی اعتماد به دنبال پرونده سازی برای وزیر پیشنهادی هستند.

رسولی نژاد ادامه داد: ما دوره هایی را پشت سر گذاشته ایم، من به شخصه سال آخر دولت های اصلاحات و سازندگی را در مجلس پشت سر گذاشته ام، دوستان خیلی مراقب باشید زیرا جریان هایی هستند که می خواهند مجلس را تحت تاثیر قرار دهند اما ما به عنوان کمیسیون تخصصی بررسی کردیم و به مسائلی که امروز مطرح شد نرسیدیم البته ما قطعا می خواهیم که آقای خیابانی در عزل و نصب ها در مقام وزارت افراد کارآمد و انقلابی را انتصاب کند.

وی افزود: در رابطه با سابقه کار آقای خیابانی باید بگویم که در برخی از دوره ها افرادی به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد شده اند که یک روز کار دولتی نداشته اند اما آقای خیابانی در 30 سال اخیر در تمام سطوح کار کردند و پله پله مشغول فعالیت بودند به طوری که در بخش های صنعت، بازرگانی مشغول به فعالیت بودند. آقای خیابانی تحصیلات متالوژی از دانشگاه علم و صنعت هستند و مهندسی صنایع را نیز در همان دانشگاه اخذ کردند و به نظر من توانایی لازم برای اداره وزارت صمت دارند.

نظر شما