برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه‌های سیاسی

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۲۹۶۵
برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه‌های سیاسی
ملانوری مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور از برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروههای سیاسی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حمید ملانوری، مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب، با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل و الزامات مربوط به برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروههای سیاسی و انجمنهای اقلیتهای دینی، گفت: پیرو محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در خصوص برگزاری اجتماعات انسانی، تصمیم بر این شده که برگزاری جلسات، مجامع عمومی و انتخابات آنها به صورت غیر حضوری و با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی صورت گیرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: این تصمیم بعد از بررسی های کارشناسی و جلسات متعدد با مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: چارچوب دستورالعمل و شیوه نامه برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروههای سیاسی و انجمنهای اقلیتهای دینی که مشتمل بر الزامات فرایندی و محتوایی برگزاری این نوع مجامع می باشد تدوین گردیده و آماده اجرا است.

وی در پایان گفت: تا عادی شدن شرایط و رفع محدودیت های برگزاری اجتماعات انسانی، این دستورالعمل مبنای برگزاری مجامع عمومی احزاب و گروه های سیاسی و انجمن های اقلیت های دینی خواهد بود.

متن کامل دستورالعمل و الزامات مربوط به "نحوه برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروههای سیاسی و انجمنهای اقلیتهای دینی" در پیوند ذیل قابل دسترسی است.

دستورالعمل_برگزاری_مجامع_عمومی

نظر شما