بادامچیان در دیدار سفیر لبنان:

امیدوارم ایران و لبنان جشن نوسازی بیروت را بگیرند/با یاری دولت، ملت و همه بزرگان حادثه لبنان ترمیم و جبران می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۳۰۶۹
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در سفارت لبنان ضمن امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه تلخ انفجار در بندر بیروت با سفیر این کشور دیدار و پیام تسلیت و همدلی حزب موتلفه اسلامی را به دولت، ملت و حزب الله لبنان، ابلاغ کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  اسدالله بادامچیان،دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این دیدار ضمن تسلیت و همدری با ملت لبنان، گفت: مطمئن هستیم که با یاری دولت، ملت و همه بزرگان لبنان از جمله سید حسن نصرالله و همچنین همه دوستداران لبنان این حادثه منجر به ترمیم و جبران می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به دولت لبنان این است که با تشکیل یک کمیته مردمی که متشکل از مردم، دولت و روحانیت مذاهب مختلف است برای بازسازی گسترده فعالیت کنند، ما نمونه این مهم را در کشورخودمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم که تجربه بسیار موفقی هم بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، ابراز امیداواری کرد که کشورهای دوست و برادر ایران و لبنان هرچه زودتر جشن نوسازی و بازسازی بیروت را بگیرند.

بادامچیان در پایان این دیدار دفتر یادبود جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت را امضا و برای جانباختگان این حادثه طلب غفران الهی کرد.

نظر شما