ستادکل نیروهای مسلح:

آرمان فلسطین زنده و پویا است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۴۳۷۲
آرمان فلسطین زنده و پویا است
ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: آرمان فلسطین زنده و پویاست و دیری نخواهد پایید که بن زاید شیخ نشین امارات هم مانند انورسادات، زایل خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در متن این بیانیه آمده است: «دفاع همچنان باقی است» و جغرافیای جهان اسلام و محور مقاومت همچنان آماج تیرهای زهرآگینی است که به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی شیوخ مرتجع شلیک می‌شود؛

ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام ننگین و بی‌شرمانه شیخ‌نشین امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کرد: تاریخ، خیانت به آرمان فلسطین و مردم مظلوم این کشور را در حافظه خود دارد و انور سادات رئیس جمهور وقت مصر با قرارداد ننگین کمپ دیوید این مسیر ظالمانه را گشود؛ اما تلاش‌های آن نه‌تنها به ثمر نرسید، بلکه امروز جوانان مبارز فلسطینی با الهام از مبارزان گذشته، پرچم حق‌طلبی، تظلم‌خواهی و آزادی فلسطین را پرشورتر از گذشته به اهتزاز درآورده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون نیز بن زاید همان مسیر سادات را در پیش گرفته است. امروز اما از سادات فقط یک نام باقی مانده و آرمان فلسطین زنده و پویاست و دیری نخواهد پایید که زاید هم مانند سادات، زایل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز