طی بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس از صنعت موشکی حمایت کردند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۴۷۰۸
نمایندگان مجلس از صنعت موشکی حمایت کردند
نمایندگان طی بیانیه ای از صنعت موشکی حمایت و بر صیانت از قدرت موشکی و تسلیحاتی تاکید کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، 253 نفر از نمایندگان با امضای بیانیه ای در حمایت از صنعت دفاعی و صیانت از قدرت موشکی و تسلیحاتی به مناسبت روز صنعت دفاعی بر تقویت این بخش تاکید کردند.

متن بیانیه که توسط کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به مناسبت سالروز صنعت دفاعی در بحبوحه تحریم های ظالمانه، فراگیر و مستمر استکبار جهانی که به نحو آشکار و جدی، بنیانها و ظرفیتهای انقلاب اسلامی ایران را نشانه رفته و از هیچ کوشش منجر به تضعیف این نظام الهی و مردمی، جمهوری اسلامی فروگذار نمی نمایند. آنچه امید به فتح و چیرگی بر استیلای جبهه دشمن را به چشمه ساران بالندگی و تعالی بدل نموده و چون کوهی سترگ از دستاوردهای رفیع و بی مانند نظام اسلامی، صیانت می نماید، آمادگی دفاعی و جهاد بی وقفه شرافتمندانه و عزمش مندانه فرزندان خدوم و عاری از سودای نام و نشان ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه قدرت بازدارندگی و صنعت دفاعی است که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را بیش از پیش، مایوس می نماید.

خدمت گذاران صدیق کشور در صنعت دفاعی با تاسی به راهبری های راهگشای فرماندهی معظم کل قوا، با عزمی راسخ گام های بلند و اطمینان بخش را در توسعه صنعت دفاعی طی نموده اند و امنیت، آرامش، صلابت و استواری را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورده و پیام صلح و ثبات را به دوستان در منطقه و جهان تقدیم نموده اند، انتظار میرود؛

1- نخبگان مرتبط و فعال در صنعت دفاعی و شرکتهای دانش بنیان و شبکه همکار دانشگاهها و پژوهشکده ها، مشارکت مؤثرتر در تداوم پیشرفت های فناوری دفاعی فراتر از روند موفق کنونی، به عمل آورند.

۲- در راستای تأمین نیازهای اصلی کشور در حوزه اقتصاد به ویژه اولویت جهش تولید با استفاده از ظرفیتهای مازاد و توانمندی های صنایع دفاعی در بخش غیر نظامی برای نیل به اهداف تولید ملی و با اتکا به ظرفیتهای داخلی با مشارکت بخش خصوصی اولویت داده شود و مجلس انقلابی، اصلاح و توسعه قوانین مقتضی را در دستور کار قرار خواهد داد.

۳- حمایتهای معیشتی از شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح از اولویت هایی است که ضرورت دارد دولت با اهتمام ویژه آن را پیگیری و با کمک مجلس شورای اسلامی به انجام رساند.

۴- نیل به ارتقای خودکفایی در تسلیحات و تجهیزات دفاعی مانع از اثربخشی تحریم های ظالمانه بوده و باعث شکست های پیاپی و مفتضحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و خواهد شد. مؤکدا اعلام می شود همراهی با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از سوی هریک از دولتها و عناصر رسمی و غیر رسمی برای تمدید تسلیحاتی ایران نابخشودنی است و هرگونه همکاری با شیطان بزرگ برای ایجاد هرنوع محدودیت نامشروع در حفظ توان دفاعی و موشکی و پشتوانه قدرت بازدارندگی را محکوم می نماییم.

5- همانگونه که مقام معظم رهبری در سال جاری پیشرفتهای صنعت دفاعی را «پیشرفتهای حیرت انگیز» و «تولیدات شگفت آور » بیان فرمودند، با درک اهمیت راهبردی تلاش های صورت گرفته جهادگران عرصه خطیر صنعت دفاعی کشور، حمایت و مراتب قدرشناسی بی دریغ و همه جانبه خود را از صنعتگران مبتکر و کارآمد دفاعی قاطعانه اعلام میداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز