عضو شورای مرکزی اتحاد ملت:

هیچ شخصی در میان اصلاح‌طلبان در قد و قواره خاتمی نیست

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۵:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۴۹۱۶
هیچ شخصی در میان اصلاح‌طلبان در قد و قواره خاتمی نیست
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: تا زمانی که خاتمی در جریان اصلاحات حضور دارد هیچ شخصی در میان اصلاح‌طلبان در قد و قواره او نیست.

«جلال جلالی‌زاده»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره وضعیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: اگر اصلاح‌طلبان بخواهند به صورت منسجم و با وحدتِ کامل در انتخابات شرکت کنند، باید یک مجموعه چه در قالبِ کمیته و یا یک نهاد به عنوان تصمیم‌گیرنده و هماهنگ‌کننده این جریان تشکیل شود که مورد قبولِ همگان باشد تا بتواند در راستای بررسی کاندیداها، اعلام برنامه‌ها و پیگیری مشکلاتِ سیاسی اصلاح‌طلبان تشکیل شود. طبیعتا اگر شورای هماهنگی اصلاحات و یا شورای عالی، کارکردِ خود را از دست داده یقینا نیاز به تشکیلِ شورای جدیدی است که با بنیان های محکم و دامنه وسیع‌تر و گسترده‌تر بتواند، مورد قبول واقع شود و در سطح جامعه حرفی برای گفتن داشته باشد.

او افزود: اگر اصلاح‌طلبان تصمیم جمعی دارند تا در صحنه سیاسی باقی بمانند و حضور داشته باشند، طبیعتا به همدلی و وحدت بیشتری نیاز دارند و اگر این تصمیم را ندارند هر حزب، ساز جداگانه خود را خواهد کوبید و معلوم نیست که در نهایت، موفق خواهند شد یا خیر و اینکه آیا مردم رویکرد خاصی به یک حزب خاص دارند یا خیر.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان کرد: بنابراین هر چه هماهنگی، همدلی و انسجامِ بیشتری بین اصلاح‌طلبان باشد یقینا آثار مثبتی را به دنبال داشته و اگر این گونه نباشد، آثار منفی در پی خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره تغییر رهبری در جریان اصلاحات بحثی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: اصلاح طلبان فردی که به نوعی جایگاه و مقبولیتِ خاتمی را داشته باشد ندارند یقینا تا زمانی که خاتمی بخواهد اصلاح طلبان می توانند از جایگاه، پتانسیل و اندیشه و فکر او استفاده کنند و محوریت خاتمی یقینا تاثیر مثبت و جایگاه بهتری را برای اصلاح‌طلبان بین مردم ایجاد می کند.

جلالی زاده ادامه داد: تا زمانی که خاتمی در جریان اصلاحات حضور دارد هیچ شخصی در میان اصلاح‌طلبان در قد و قواره او نیست. البته خاتمی هم باید به تناسب مقتضیاتِ زمان و مطالباتِ مردم در اندیشه‌های خود تغییراتی را ایجاد کند و با گذشت زمان با مطالبات مردم هماهنگ باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز