فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع سلامت حضور یافت

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۴۹۲۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع سلامت حضور یافت
فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع سلامت سرهنگ اصغرعیسی آبادی، ضمن همدردی با خانواده این شهید گفت: شهدا ستاره‌هایی هستند که مسیر و راه سعادت را برای ما مشخص می‌کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در مراسم وداع با پیکر شهید سرهنگ اصغر عیسی‌آبادی از شهدای مدافع سلامت بیمارستان خانواده این نیرو اظهارداشت: خداوند برای هر انسانی مرگی را قرار داده است اما زیباترین، والاترین و ارزنده‌ترین آن شهادت است، به این معنی که شهدای عزیز ما با خداوند معامله کرده‌اند و چه معامله‌ای می‌تواند پرسودتر و ارزشمندتر از این باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در تاریخ معاصر کشور ما، شهدای گرانقدری بوده‌اند که با نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره) انقلاب را بیمه کرده و ریشه طاغوت را برچیدند، در این بین شهدای امنیت کشور و شهدای دوران دفاع مقدس از پیشتازان این راه بوده‌اند.

حیدری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز ید طولایی داشته و افسران رشیدی را در این راه تقدیم کرد، امروز هم آنچه باعث افتخار این نیرو است و موجب شده تا ملت ما به وجود همچین نیرویی افتخار کنند، شهدای عزیز مدافع سلامت هستند و من به روح پاک همه عزیزانی که در مسیر مبارزه با بیماری، مانند شمع سوختند تا سلامت را به جامعه هدیه دهند درود می‌فرستم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شهدا ستاره‌هایی هستند که مسیر و راه سعادت را برای ما مشخص می‌کنند و اگر می‌خواهیم راه ولایتمداری را گم نکنیم، باید همواره نگاهمان به شهدای عزیزمان باشد.

حیدری با بیان اینکه از ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا تمامی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده‌اند، گفت: اداره بهداشت و درمان نیروز زمینی ارتش با حضور کادر درمانی مجرب به صورت شبانه‌روزی در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا و درمان بیماران، خدمات ارزنده‌ای را از ارائه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: سرهنگ شهید اصغرعیسی آبادی همانند نوری است که در آسمان نیروی زمینی ارتش برای همیشه خواهد درخشید و تاریخ این نیرو هرگز این سرهنگ شهید را که نماد ایثار و از خودگذشتگی است را فراموش نخواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به خانواده شهید سرهنگ عیسی آبادی گفت: از خداوند برای این خانواده طلب صبر می‌کنم و خانواده این شهید مدافع سلامت باید بدانند که ملت ایران هرگز ایثار و فداکاری عزیز شما را از یاد نخواهند برد.

حیدری با اشاره به اینکه سرهنگ شهید عیسی‌آبادی چهارمین شهید مدافع سلامت نزاجا است، یاد و خاطره دیگر شهدای سلامت از جمله، هادی رضایی، موسوی و روشندل را گرامی داشت.

سرهنگ شهید اصغر عیسی آبادی از کارکنان باسابقه بیمارستان خانواده نیروی زمینی ارتش بود که در قسمت فیزیوتراپی این بیمارستان مشغول به خدمت بود. وی به واسطه تخصص خود دائما با بیماران کرونایی ارتباط مستقیم داشت و به این جهت خود نیز مبتلا به این ویروس شد که در نهایت روز گذشته به جمع همرزمان شهید مدافع سلامت پیوست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز