رئیس قوه قضاییه:

افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتماد ساز نیست

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۵۲۸۷
افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتماد ساز نیست
رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتماد ساز نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه، در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: افشاگری‌های بدون اقدام و عمل اعتماد ساز نیست، مردم انتظار دارند به فساد و خیانت رسیدگی عادلانه صورت گیرد.

وی افزود: پیش داوری و گمانه زنی نکنید، اجازه دهید بر مبنای حق و قانون به گزارش‌های واصله رسیدگی شود.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: قضات ما دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند و تحت فشار قرار نخواهند گرفت.

حجت الاسلام رییسی در بخشی از اظهاراتش بیان کرد: عاشورای حسینی به ما مقاومت در ظلم را می‌آموزد. اگر راهبرد مسئولان در ۲۸ مرداد برگرفته از عاشورای حسینی بود، آن کودتا توفیق نمی‌یافت.

وی ادامه داد: آنچه از برکات در این کشور و آنچه از افول قدرت‌های بزرگ می‌بینیم، حاصل مقاومت و ایستادگی است. در افتضاح سیاسی اخیر، آمریکا فکرش را هم نمی‌کرد که در عرصه سیاست بین الملل تنها بماند و این نشان می‌دهد که ایستادگی و مقاومت راهبرد اثر بخش است.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: اقدام اخیر امارات، خیانت به اسلام، آرمان فلسطین و امت اسلامی بود. امارات باید منتظر واکنش‌ها به خیانتی که در حق فلسطین کرد، باشد.

حجت الاسلام رییسی گفت: در جلسه شورای اقتصادی سران قوا، قوه قضائیه هم شروط و نظرات خود را که بر گرفته از جلسات متعدد کارشناسی بود به دولت منتقل کرد و امیدواریم با در نظر گرفتن این شروط، گره‌گشایی از زندگی مردم صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز