وزیر دفاع:

محصولات جدید صنعت دفاعی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۶۴۲۳
محصولات جدید صنعت دفاعی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح سه طرح، یک نمایشگاه و خط تولید موتور "اوج" هواپیمای کوثر به مناسبت روز صنعت دفاعی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «امیر حاتمی»، وزیر دفاع، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی از وضعیت دفاعی کشور و همین طور صنایع دفاعی در دولت تنظیم شد. در این گزارش به پیشرفت های صنایع دفاعی در حوزه های مختلف اشاره شد. همین طور در برنامه ای که فردا با حضور رئیس جمهور انجام می شود، سه اتفاق خواهیم داشت.

او افزود: در این برنامه سه طرح، یک نمایشگاه و خط تولید موتور «اوج» هواپیمای کوثر، افتتاح خواهد شد. همچنین موتور توربوفن سبک نسل چهار رونمایی می‌شود که اولین بار در کشور ساخته شده و موتور ارزشمندی است که روی پهپادهای پیشرفته دنیا، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: در نمایشگاه پهپادی هم نمونه‌های مختلف پهپادی کشور را که تسلیح و تجهیز شده‌اند و در ماموریت‌های مختلف نیروهای مسلح ایفای ماموریت می‌کنند به مردم معرفی خواهیم کرد. دو محصول موشکی هم رونمایی خواهد شد.

امیر حاتمی همچنین درباره توافق رژیم اسراییل با امارات متحده عربی و تبعات آن گفت: اسراییل یک رژیم غاصب است که حق و سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده است. رژیم جنایتکاری که جنایت‌های زیادی هم در فلسطین هم کشورهای مختلف از جمله ایران انجام داده است و ردپای جنایت‌های این رژیم در موضوعات مختلف دیده می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ما حضور رژیم صهیونیستی را توام با شر، جنایت، خیانت و مسائل مختلف امنیتی برای منطقه پیش بینی می‌کنیم، گفت: به همین دلیل تاکید کردیم که اگر چنین اتفاقی بیافتد و پای آن‌ها به منطقه باز شود، بی تردید منطقه با این تبعات مواجه خواهد شد و مسوولیت این موضوع بر عهده کسانی است که پای این رژیم جنایتکار را به منطقه باز می‌کنند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز