معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد؛

موافقت دولت با درخواست وزرا برای برسی مجدد چند لایحه مهم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۶۴۴۸
موافقت دولت با درخواست وزرا برای برسی مجدد چند لایحه مهم
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرا درخواست کردند که توسط مجلس خارج از نوبت و با اولویت چند لایحه مهم که قبلاً تقدیم مجلس شده، مورد رسیدگی قرار بگیرد که دولت با این درخواست موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور،  در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تعدادی از وزارتخانه ها و معاونان رئیس جمهور در خواست کردند که چند لایحه مهم که قبلاً تقدیم مجلس شده،  مجدد مورد بررسی قرار گیرد از جمله لایحه شفافیت، لایحه مدیریت تعارض منافع و چند موافقت‌نامه با کشور روسیه و برزیل، همچنین وزرا درخواست کردند که توسط مجلس خارج از نوبت و با اولویت مورد رسیدگی قرار بگیرد که دولت با این درخواست، موافقت کرد.

امیری مطرح کرد: لایحه شفافیت و مدیرت تعارض منافع دو لایحه مهم و مورد نیاز کشور است که می تواند، خیلی از مشکلاتی که گاهی در رسانه ها مطرح می‌شود و برخی از اقداماتی که مورد نقد قرار می گیرد را حل کند. گاهی بعضی از مسائل مربوط به عدم شفافیت و عدم وجود قانون مدیریت تعارض منافع، منجر به بروز گرفتاری‌هایی می شود و گاهی هم منجر به تشکیل پرونده هایی در هیئت های تخلفات اداری در دستگاه قضایی می شود که تصویب این دو لایحه می‌تواند، بسیاری از مشکلات را حل کند.

معاون پارلمانی دولت اظهار کرد: ما با توجه به مصوبه امروز دولت از نمایندگان مجلس و از رئیس مجلس شوای اسلامی درخواست داریم که بعد از اینکه هفته های آینده از حوزه های انتخابیه بر می‌گردند، این دو لایحه را در اولویت قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز