علوی:

امنیت اقتصادی لازمه‌رونق اقتصادی و جهش تولید است/ این دولت با بی مهری های بسیاری روبرو شده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۶۷۰۳
امنیت اقتصادی لازمه‌رونق اقتصادی و جهش تولید است/ این دولت با بی مهری های بسیاری روبرو شده است
علوی گفت: امنیت پایداری که با همت سربازان گمنام امام زمان و دولت و وزارت اطلاعات تعریف می شود گوشه ای از کارهای دیگری است که دولت انجام داد دولت با بسیاری از مسائل و دشواری ها مواجه بوده که از جمله آنها می توان گفت این دولت با بی مهری های بسیاری روبرو شده است بیشتر این هجمه‌ها به این دولت صورت گرفته است.در این دولت وزارت اطلاعات به صدها تیم تروریستی ضربه وارد کرده اما گاهی مورد جفا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید محمود علوی وزیر اطلاعات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با گرامیداشت هفته دولت گفت:  دولت‌هایی که بعد از انقلاب خدمتگزار مردم بودند، همه خدمت کردند و نمی‌شود خدمت آنها را نادیده گرفت اما شرایط در همه دولت‌ها یکسان نبوده و متفاوت بوده است؛ در برخی دولت ها شرایط بهتر بوده، طبعاً توفیقات بیشتری نصیب‌شان شده و در برخی دیگر از دولت ها شرایط خوبی فراهم نبوده و  توفیقات کمتری داشتند.

او با بیان کرد: بیشتر اطلاعات مان را از مردم می گیریم و بیشتر همکاران ما مردم هستند اشراف فراگیری وزارت اطلاعات نتیجه این اطلاعات ۸۶میلیونی است. در این سال ها امنیت ایران مثال زدنی است. امکانات تروریستی ها از گذشته متفاوت است. صد ها جریان تروریستی در ایران ضربه خوردند. از هر صد اقدام تروریستی شاید سه ، چهار عدد آن موفق شده است 

او در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پردازش به مسایل اقتصادی بر مبنای راهبرد همراه با هدفمندی هوشمندی است امنیت اقتصادی لازمه‌رونق اقتصادی و جهش تولید است باید مبارزه به گونه ای باشد در عین مبارزه با فساد آسیب به امنیت اقتصادی وارد نشود .امنیت اقتصادی نباشد سرمایه فعال نمی شود .وزارت اطلاعات سعی کرده از تولید حمایت کند و امنیت تولید را فراهم کند.

علوی مطرح کرد:میلیون هکتار زمینی های منابع طبیعی را شناسایی کردیم و رفع تصرف کردیم و در مواردی که با کالای قاچاق روبه‌رو شده بدون تعارف ضربه وارد کردیم  درعرصه ها ی مختلف مفاسد اقتصادی  ورود کردیم .

و‌زیر اطلاعات گفت: در دوره‌هایی و دولت‌هایی که تحریم‌ها کمتر بوده و توفیق خدمت و خدمات کمتر شده در این دولت شرایط بسیار بد بوده و تحریم‌ ها بسیار شدید بوده در چنین شرایطی دولت توانسته با کار جهادی کارها و خدمات بسیاری ارزشمندی را انجام بدهد که با توجه به شرایط کشور و دولت کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

علوی افزود: مسکن گاهی اعلام می‌شود که دولت آجری روی آجری نگذاشته است در حالیکه فقط دو میلیون  اسکلت بدون هر گونه زیر ساخت به دولت یازدهم رسید که تمامی اینها در این دولت به اتمام رسیده است قدیم میگفتند کار را که کرد آنکه تمام گرد اما امروز برخی از روی بغض به دولت می‌گویند کار را کسی کرد که کلنگ زد.

 اوگفت: بنای ما این بود که‌مشکلات فعالان اقتصادی که دچار معوقه بانکی می‌شوند و‌تعمدی بر بدهی بانکی ندارند مشکلات شان‌حل شوند.

او در رابطه با برنامه های وزارت اطلاعات متناسب با بیانیه گام‌دوم  گفت: هر چه پیش میرویم شرایط جامعه متفاوت می‌شود توطئه دشمن گسترده و پیچیده می‌شود. اگر بخواهیم با این توانمندی وارد گام‌دوم‌شویم و به فعالیت امینیتی بپردازیم خیلی آسیب می بینیم وزارت با مطالعه دقیق راهبردی و پیش بینی هایش ورود کرده است  و بر طبق نقاط ضعف و قوت برای گام‌دوم‌برنامه ریزی کرده است.ارتباط های وسیع و گسترده با مردم داریم مردم از طرق مختلف اطلاعاتشان را به ما می دهند راه زیادی داریم با مردم و آن ها را فاش نمی گوییم. 

او‌در رابطه با بحث های صیانتی گفت: برنامه ما در مرحله اول پیشگیری است در ابتدا آموزش دادن و راه‌کار های دشمن را برای جذب برای مجموعه های مختلف بیان  می کنیم. نمایشگاه های مختلف را برگزار کردیم نمایشگاه ها ترفند های سرویس ها را بیان می‌کند برای جامعه از طریق سریال ها و فیلم‌ها آموزش ها را به عامه مردم داده‌ایم . راهبرد اخیر مان ضد جاسوسی آفندی است. در این زمینه اضافه براینکه جاسوس ها را در مراکز حساس شناسایی کنیم و از جاسوس شدن افراد پیشگیری کردیم. 

علوی‌در رابطه با محاکمه تروریست ها گفت: در بالاترین دستگاه های امنیتی جاسوس هایی را شناسایی کردیم جاسوس هاییی‌در دستگاه های نظامی و امینیتی شناسایی شدند سعی کردیم به جای اینکه به سراغ دانه کوچک ها بریم به سراغ سر چشمه ها رفتیم در مبارزه با مواد مخدر افرادیکه بالای هزار تن معامله داشتند را در اختیار گرفتیم.

 وزیر اطلاعات مطرح کرد: با بیست از ۵۰سرویس اطلاعاتی با کشور های دوست و غیر متخاصم ارتباط داشتیم و کار های زیادی انجام دادیم امنیت کشور حاصل تلاش همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است.امنیت پایداری که با همت سربازان گمنام امام زمان و دولت و وزارت اطلاعات تعریف می شود گوشه ای از کارهای دیگری است که دولت انجام داد دولت با بسیاری از مسائل و دشواری ها مواجه بوده که از جمله آنها می توان گفت این دولت با بی مهری های بسیاری روبرو شده است بیشتر این هجمه‌ها به این دولت صورت گرفته است.در این دولت وزارت اطلاعات به صدها تیم تروریستی ضربه وارد کرده اما گاهی مورد جفا قرار می‌گیرد. 

در حال تکمیل

نظر شما