رژیم صهیونیستی بار دیگر حماس را تهدید کرد

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۷۳۴۹
رژیم صهیونیستی بار دیگر حماس را تهدید کرد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به حملات سخت تهدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از تارنمای روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی" به نقل از روزنامه "یدیعوت آحارانوت" گانتس، در نشست مسؤولان وزارت دفاع رژیم صهیونیستی که برای ارزیابی شرایط در مرز میان سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه برگزار شد، گفت: حماس متحمل حملات بسیار سختی خواهد شد و ما به عوامل شلیک موشک [به اسرائیل] حمله خواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ارتش اسرائیل آماده است و به حمایت از ساکنان مناطق جنوبی آن ادامه می‌دهد.

اظهارات گانتس درحالی بیان می‌شود که گروه‌های فلسطینی در غزه به پرواز درآوردن بالن‌های آتش‌زا به سوی جنوب سرزمین‌های اشغالی از سر گرفته‌اند و همزمان نیز تظاهرات شبانه در شرق نوار غزه پس از ماه‌ها بار دیگر با هدف تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه با ساکنان این باریکه بار دیگر آغاز شده است.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در پاسخ به بالن‌های آتش‌زا، نوار غزه را به صورت پیوسته بمباران کرده، گذرگاه تجاری "کرم ابوسالم" را بسته و به طور کامل مانع از ماهی‌گیری صیادان فلسطینی در سواحل غزه شده است.

اظهارات گانتس درحالی است که ۲۶ مردادماه در پاسخ به حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های فلسطینی، جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف راکتی قرار دادند که در جریان آن پنج صهیونیست زخمی شدند و خسارت زیادی به منطقه "عسقلان" در جنوب اسرائیل وارد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز