اعتراض مردم نیویورک علیه ترامپ/عکس

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۷۶۴۵
اعتراض مردم نیویورک علیه ترامپ/عکس
صدها نفر از مردم شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به سوء‌مدیریت رئیس‌جمهور کشورشان در مقابله با ویروس کرونا به خیابان‌ها ریختند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بامداد روز شنبه (جمعه شب به وقت محلی) صدها نفر از مردم شهر نیویورک آمریکا برای اعتراض به سوءمدیریت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در خیابان‌های این شهر دست به تظاهرات زدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری، این تجمع اعتراض آمیز با عنوان «راهپیمایی برای مردگان»، همچنین به منظور یادآوری هزاران نفری که بر اثر ابتلا به این ویروس در آمریکا جان خود را از دست دادند، شکل گرفت.

در این تظاهرات مردم تابلو‌هایی را در دست داشتند که روی آن‌ها، عنوان‌های «ویروس ترامپ»، «ترامپ را برکنار کنید»، «این [ویروس] قابل پیشگیری بود» و یا «ترامپ! شکست خوردی، استعفا بده.» نوشته شده بود.

هماهنگ‌کنندگان این راهپیمایی‌ در پُستی فیس‌بوکی نوشتند:‌ «175 هزار نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده‌اند. ترامپ مسئول [مرگ] هر کدام از آنهاست.»

آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان در سرتاسر جهان را دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۴۴ هزار و ۲۹۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده به پنج میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۵ نفر رسید.

این آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم یکهزار و ۸۵ مورد جدید بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند تا آمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته به ۱۷۵ هزار و ۳۵۰ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار روزهای گذشته این مرکز نشان می‌دهد که برای چندمین روز متوالی، آمار روزانه قربانیان کرونا در آمریکا از هزار نفر فراتر رفته است.

159808440659340600

159808434923426300

نظر شما