اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

بررسی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰؛

رئیسی از دستگاه قضا تا پاستور

سیب سیاست تا حدود 300 روز دیگر هزاران بار می‌چرخد و با هر چرخش آن، بسیاری از معادلات انتخاباتی نیز تغییر خواهد کرد. در نتیجه ممکن است بسیاری از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور چهره‌های مطرح شده در رقابت انتخاباتی 1400 برای ورود به پاستور از جمله سیدابراهیم رئیسی تضعیف یا تقویت شود.

///

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب وزارت کشور :

بخشی از کارهای مربوط به لایحه جامع احزاب انجام شده است/ در دولت تدبیر و امید همواره نگاه غالب این بوده که احزاب توسعه پیدا کرده و فعالیت کنند

دبیر کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور گفت: در حال حاضر مذاکراتی را با نمایندگان و هم با وزارت کشور داریم تا بتوانیم کمک کنیم لایحه جامع احزاب تهیه شود. بخشی از کارهای آن هم انجام شده است.

///

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی:

قالیباف سیاست پنهانی کاری با نمایندگان ندارد!/ منش و روش قالیباف بر محوریت نمایندگان مجلس است

بابک نگاهداری درپاسخ به این سوال که طبق گفته شما پنهان کاری از سوی رئیس مجلس در کار نیست، گفت: همانطور که گفتم رویکرد مدیریتی قالیباف در مجلس یازدهم، مبتنی بر مشارکت حداکثری نمایندگان است.

///

مازنی:

علی مطهری در مجلس نهم کتک خورد اما در مجلس دهم نایب رئیس شد/ لاریجانی با لیست امید آمد اما حسابش را از فراکسیون امید جدا کرد

نماینده مجلس دهم با تاکید بر این‌که علی مطهری در مجلس نهم کتک خورد اما در مجلس دهم نایب رئیس شد، گفت: لاریجانی با لیست امید آمد اما حسابش را از فراکسیون امید جدا کرد.

///

عضو کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اتحادیه اروپا به دنبال ناکام گذاشتن آمریکا در فعال‌سازی مکانیسم ماشه است/ منتظر نقش‌آفرینی برجام برابر ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه هستیم/ مجلس آماده همکاری با دولت برای مقابله با آمریکاست

عضو کمیسیون سیاست خارجه و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از اعضای اتحادیه اروپا هم معتقدند که می‌توانند با استناد به اینکه این رفتار آمریکا برخلاف آیین‌نامه شورای امنیت است، ترامپ را در این حرکت جدید ناکام بگذارند.

///

بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی:

ملت عاشورایی را از مکانیزم ماشه نترسانید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام دنیا می فهمند دولتی که یک قرارداد بین المللی را زیر پا گذاشته و آن را پاره کرده است نمی تواند به مفادی از آن قرارداد استناد کند. اما ترامپ و پمپئو با قلدری، جامعه جهانی را وادار به امری می کند که با هیچ یک از موازین بین المللی و حقوقی سازگار نیست.

///

جلسه‌ هیئت دولت از طریق ارتباط تصویری با رهبری در حال برگزاری است

جلسه‌ هیئت دولت از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت هفته دولت در حال برگزاری است.

///

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل:

رفتار امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است/ الزواوی‌‌: از امارات می‌خواهیم که از این اشتباه تاریخی خود عقب بنشیند

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: رفتار امارات برای برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است و دولت این کشور باید مسوولیت تمامی عواقب آن را بپذیرد.

نظر شما