اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۸۸۱۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

نماینده مردم ایلام در مجلس دهم:

انتظاراتی را در جامعه تعریف می‌کنیم که با امکانات و توانمندی‌ها، همخوانی ندارد/ اعتقادی به ارتباط دستگاه‌های امنیتی با پارلمان نداریم/ برخی از مشکلات خارج از اراده دولت و اصلاح‌طلبان است

نماینده مردم ایلام در مجلس دهم گفت: برخی مشکلات ساختاری و مسائلی که بیرون از دولت و کشور به این کشور و دولت تحمیل شد، خارج از اراده آنها بود.

///

سخنگوی کمیسیون انرژی خبر داد:

نامه کمیسیون انرژی مجلس به وزارت نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی از نامه این کمیسیون به وزارت نفت خبر داد.

///

نماینده مردم یزد در مجلس:

تست سلامت روانی و روحی را معقول می دانیم/ در این دوره قطعا با حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان هماهنگ می‌شویم

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: برخی از کارشناسان اعتقاد دارند سلامت افراد از نظر حقوقی و روانی و جسمی بسیار مهم است و این خاصه، برای یک انتخابات نیست بلکه همه انتخابات اعم از مجلس، ریاست جمهوری و شوراها را در برمی گیرد اما پیشنهاد معقول است.

///

عضو ادوار شورای شهر تهران:

مجموع تخلفات همه شورای شهرها اندازه یک تخلف خاوری می‌شود؟!/ مجلس چشم دیدن شورای شهر را ندارد/ مجلس لایحه درآمد پایدار شهری و لایحه مدیریت جامع شهری را پیگیری کند

عضو ادوار شورای شهر تهران گفت: قبلا که شورا نبود در شهرداری‌ها و در مدیریت شهری تخلف صورت نمی‌گرفت، سرجمع تخلفات همه هزاران اعضایی شوراهایی که در شهرها و روستاها هستند، چقدر است، همه این تخلفات را جمع کنید یک تخلفخاوری می شود.

///

رییس جمهور:

یادگارهایی از دولت تدبیر و امید برای دولت بعد می‌ماند/ 17 هزار روستا در این دولت به شبکه گاز سراسری متصل شد/ در زمینه نفت و گاز شرمسار مردم ایران نیستیم

رییس جمهور گفت: روز گذشته رهبری اشاره کردند، یادگارهایی از این دولت برای دولت بعد بماند ما یادگار بزرگی را در حوزه گاز، برای دولت اینده گذشته ایم.

///

سخنگوی وزارت امور خارجه:

"رافائل گروسی" امشب وارد ایران می‌شود/ اگر منشا خرابکاری نطنز خارجی باشد، مصالحه نمی‌کنیم/ امروز در ژنو، جلسه کمیته قانون اساسی سوریه برگزار می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امشب وارد ایران می شود و دو روز در ایران می ماند.

///

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

اصلاح‌طلبان در قالب جبهه وارد عرصه انتخابات 1400 می‌شوند/ شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب مسئول طراحی سازوکار اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان است

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان برای حضور در 1400 در قالب جبهه‌ای که متشکل از احزاب اصلاح‌طلب است، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

///

نماینده مردم بناب در مجلس:

فراکسیون مستقلین ولایی‌ در مجلس یازدهم تشکیل شد/ جلسات رسمی بعد از تعطیلات/ فراکسیون آذری زبان ها به صلاح کشور نیست/ آذری زبان‌ها فراکسیون شمال غرب را تشکیل می‌دهند

نماینده مردم بناب در مجلس در رابطه با شکل گیری فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس یازدهم گفت: فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس یازدهم شکل می گیرد، جلسات مقدماتی اش را برگزار کردیم، هفته اینده هم جلسات عمومی اش را برگزار می کنیم.

///

یک لایحه درباره بورس در پژوهشکده شورای نگهبان بررسی شد

"لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم" در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان بررسی شد.

///

معاون سیاسی وزارت کشور:

تبلیغات میدانی برای مرحله دوم انتخابات نخواهیم داشت/ از ظرفیت مجازی برای تبلیغات استفاده می‌شود/ ۲۸خردادماه ۱۴۰۰ زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

معاون سیاسی وزارت کشور تاکید کرد که افراد شرکت کننده در انتخابات در جلسات صداوسیما خود را معرفی می‌کنند تا چهره به چهره برای معرفی خود متوسل نشوند.

///

گزارش روز؛

مجلس به دنبال دلجویی از نادران؟/ از استعفا نادران تا تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید

«سیدناصر موسوی لارگانی»، دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در واکنش به خبر مربوط به استعفای نادران از نمایندگی مردم تهران گفت: اصلا و به هیچ وجه در این مورد صحبتی نشنیدم.

///

آیا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به 1400 می‌رسد؟

زمان زیادی تا انتخابات ریاست‌جمهوری باقی نمانده اما هنوز اصلاح قانون انتخابات که از سال‌های گذشته تاکنون در مجالس مختلف مطرح بوده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

///

عضو اصلاح طلب چهارمین دوره شورای شهر :

شوراى شهر جاى کار سیاسى نیست/ شورای شهر سیاسی شود، دیگر خاصیتی برای مردم ندارد

عضو اصلاح طلب چهارمین دوره شورای شهر گفت: اگر قرار باشد شورای شهر به محلى براى بازى هاى سیاسى و احزاب تبدیل شود، دیگر خاصیتی برای مردم شهر نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز