وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توقف حملات به نوار غزه را رد کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۹۰۹۵
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توقف حملات به نوار غزه را رد کرد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که رها شدن بالون‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها او را بشدت خشمگین کرده است، افزود: شلیک موشک یا رها شدن بالون برای اسرائیل قابل پذیرش نیست و تا زمانی که این موارد از غزه ادامه داشته باشد، ما به حملات خود به این باریکه ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم"، "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این سخنان را در بازدید از سامانه دفاع موشکی "گنبد آهنین" گفته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: به رهبران حماس می‌گویم، هر بالونی که در خاک اسرائیل منفجر می‌شود، با انفجارهای به مراتب بزرگ‌تر و دردناک‌تری توسط ما روبرو خواهد شد.

رژیم صهیونیستی مدعی است که بالن‌های آتش زا از جانب غزه باعث آتش سوزی‌های گسترده در شهرک‌های واقع در نزدیکی مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره ادعا کردند، به دنبال رها کردن بالن‌های آتش‌زا از غزه بیش از ۳۶ آتش‌سوزی در منطقه موسوم به غلاف غزه و سواحل عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی رخ داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که حملات این رژیم به نوار غزه به خاطر رها شدن بالن‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها و شلیک راکت از نوار غزه به اسرائیل انجام می‌شود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز  مانند روزهای دیگر، مناطقی از مرکز و شمال نوارغزه را بمباران کرده‌ بودند.

به دنبال حملات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی، گروه‌های مختلف فلسطینی نیز در پاسخ به این حملات هوایی و توپخانه‌ای بیش از ۱۲ فروند راکت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

نظر شما