پامپئو امروز در سودان

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۹۲۰۵
پامپئو امروز در سودان
وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر قریب‌الوقوع خود به خارطوم با مسئولان سودانی به بررسی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی خواهد پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از ارم نیوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا امروز (سه‌شنبه) در جریان سفر رسمی یک روزه عازم سودان می‌شود و در جریان این سفر با مسئولان سودانی در خصوص شماری از پرونده‌های مورد توجه دو طرف و در رأس آنها انتقال دموکراتیک در سودان و روابط آن با دولت تل‌آویو به بحث و تبادل‌نظر خواهد پرداخت.

قرار است پامپئو در جریان سفر خود به خارطوم با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی انتقالی سودان و عبدالله حمدوک، نخست وزیر این کشور دیدار و رایزنی کند.
این مذاکرات به حمایت آمریکا از انتقال دموکراتیک در سودان، موضوع روابط با رژیم صهیونیستی، حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم و حمایت ایالات متحده از روند صلح در سودان مربوط می‌شود.
احتمال می‌رود این مسئول آمریکایی با رهبران دولت انتقالی سودان در خصوص عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اقدامات صلحی که با دیدار عبدالفتاح البرهان و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در اوگاندا آغاز شد، گفت‌وگو کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز