اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۹۸۴۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور:

900 هزار میلیارد تومان درآمد ما کاهش یافته است/ 90 درصد پول کشاورزان، پرداخت شده است/ آرزوی 40 ساله را برآورده کردیم

رئیس جمهور گفت: برخی که نقد غیر منصفانه می کنند بدانند، 900 هزار میلیارد تومان درآمد ما کاهش یافته اما بازار ما در کرونا از کشورهای اروپایی بهتر است.

///

عضو مجمع روحانیون مبارز:

جریان رقیب کارنامه دولت ترامپ را در کارنامه روحانی ریخته/ برای رقیب نقد روحانی شیرین‌تر از نقد ترامپ است/ همین که دولت باقی مانده، کار بسیار بزرگی است/ مجلس یازدهم ستاد انتخاباتی خوبی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 است

عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا ضمن آنکه نقدهای وارد شده به دولت را منصفانه نمی‌داند، از روی کارآمدن فردی همسو با دو قوه دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گوید.

///

محسن هاشمی:

قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم

رئیس شورای شهر تهران از آخرین تصمیمات خود برای شرکت در انتخابات 1400 خبر داد.

///

گزارش؛

از پارادوکس حرف تا عمل نمایندگان توئیتری/ ابوترابی: باید پیام‌رسان‌های خارجی رفع فیلتر شوند/ نوروزی: گدای در خانه سازندگان ابزارهای فضای مجازی نیستیم

پیگیری طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی از طرف نمایندگانی که از جمله فعالین توئیتری هستند، تا چه اندازه با حضور فعال آنها در فضاهای مجازی فیلترشده، در تضاد است؟!

///

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت:

منظور از ائتلاف، ائتلاف درون اصلاح‌طلبان است نه ائتلاف با اصول‌گرایان/ اصلاح‌طلبان با یک کاندیدای مشترک وارد انتخابات 1400 می‌شوند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: همیشه وقتی بحث ائتلاف را می‌‌زدیم منظور ائتلاف راست و چپ بود اما الان منظور از ائتلاف، ائتلاف درون مجموعه اصلاح‌طلبان است نه ائتلاف دو جناح.

///

کارشناس مسائل هسته‌ای:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حق ندارد از مراکز غیرهسته‌ای بازدید کند/ در طول تاریخ هیچ کشوری به اندازه ایران با آژانس، همکاری نکرده است/ سال گذشته میلادی 300 بار از ایران بازدید کردند

کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: گزارش‎های گروسی نشان‌دهنده این است که ایران بیشترین همکاری داشته را با آژانس داشته است لذا به نفع آژانس است که این همکاری را ادامه دهد نه اینکه با ایجاد مشکلات جدید عملا مانع از این همکاری شود.

///

نماینده اصولگرا مجلس و همچنان اشتباه نویسی PMD

نوشتن PND به جای PMD توسط کریمی قدوسی، بار دیگر با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

///

سخنرانی پمپئو علیه سردار سلیمانی و ظریف

وزیر امور خارجه آمریکا، در ارتباط ویدیویى از اسرائیل در مجمع ملى جمهوریخواهان سخنرانى کرد و علیه محمدجواد ظریف و سردار شهید سلیمانى مطالبى مطرح کرد.

///

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به شکست جدید آمریکا

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، هدف آمریکا را نابودی قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام دانست و گفت: نشست امروز شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ را نشان داد.

///

سفیر ایران در لندن با اشاره به اقدام آمریکا علیه ایران:

ختم جلسه!

سفیر ایران در لندن نوشت؛ امروز رئیس شورای امنیت در پاسخ به این سوال که چه اقدامی در برابر طرح آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران درنظر دارد، گفت: چون اعضای بسیار زیادی درشورای امنیت نظر کاملا مخالفی با یک عضو دیگر دارند، پیرامون موضوع اجماع وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز