تکرار ادعاهای ترامپ در باره ایران و ترور سردار سلیمانی

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۰۷۳۹
تکرار ادعاهای ترامپ در باره ایران و ترور سردار سلیمانی
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد با روی کار آمدن او ایران ضعیف‌تر شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که در بحبوحه رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری به هر دری می زند تا بتواند رای جمع کند، روز پنج‌شنبه در سخنرانی پذیرش رسمی نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات مدعی شد: زمانی که روی کار آمدم خاورمیانه در هرج‌ومرج و ایران در حال قدرت گرفتن بود. من از توافق هسته‌ای وحشتناک با ایران خارج شدم. برخلاف‌های خیلی از رئیس‌جمهورهای پیش از خودم، وعده‌های خود را نگه داشتم.

وی همچنین با اشاره به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، این جنایت آمریکا را اقدامی در راستای امن تر کردن جهان خواند.

رئیس‌جمهور آمریکا صبح امروز (به وقت تهران) در مراسم روز پایانی کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه، رسماََ نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را پذیرفت و در سخنرانی یک ساعت و نیمه خود در این مراسم، از دستاویزهای متعدد از ادعاهای تکراری ضد ایرانی، دیوراهای مرزی با مکزیک، تاختن به دموکرات و بایدن و همچین مبارزه با ویروس «کووید۱۹» گرفته تا اعزام اولین فضانورد به سیاره مریخ!

ترامپ با اتهام‌زنی دوباره به چین به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز گفت: «چین اجازه داد این ویروس به [کشورهای] خارج بیاید... برنامه بایدن اما راهکاری برای این ویروس نیست، ‌بلکه تسلیم شدن در برابر آن است».

وی از تخریب «جو بایدن» رقیب انتخاباتی خود از حزب دموکرات نیز فروگذار نکرد و با بیان اینکه این ماراتن ریاست‌جمهوری مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکاست، خاطرنشان کرد که مردم باید بین نجات دادن رؤیای آمریکایی (دولت خودش) و تسلیم شدن در برابر جریان رادیکال که افسار آشوب‌طلبان، طغیان‌گران و مجرمان خشن را باز می‌گذارد، یکی را انتخاب کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز