طی پیامی؛

مرجعیت دینی عراق از الحشدالشعبی قدردانی کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۱۳۴۸
مرجعیت دینی عراق از الحشدالشعبی قدردانی کرد
نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق یکشنبه شب از تلاش‌ نیروهای الحشدالشعبی برای تأمین امنیت روز عاشورا قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه تلویزیونی "سومریه نیوز" عراق،  در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالمهدی کربلایی» امام جمعه کربلا و نماینده آیت الله سیستانی به نیروهای الحشدالشعبی آمده است که این نیروها همچنان به عهد و پیمان خود برای تکمیل مسیر جهاد پایبند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کربلایی این روز را به مجاهدان شجاع نیروهای الحشدالشعبی که در احیای مراسم عاشورا شرکت داشته‌اند، تسلیت گفت و افزود: ای برادران، همچنان در حال تکمیل مسیر جهاد هستید، در سال‌های گذشته برای حفظ عراق و مردم آن و مقدسات کشور جان‌فشانی کردید و امروز نیز برای حفظ مراسم روز عاشورا و امنیت عزاداران و امنیت شهر مقدس کربلا تلاش می‌کنید.

نماینده آیت‌الله سیستانی تأمین امنیت شهر مقدس کربلا را به "جهاد" تعبیر کرد که خداوند آن را به نیروهای الحشد الشعبی اختصاص داده است و این [افتخار] را به آنان تبریک گفت.

سرلشکر «علی الهاشمی»، فرمانده عملیات کربلا نیز عصر یکشنبه گفت که ۳۰ هزار نیروی نظامی، تأمین امنیت مراسم عزاداری عاشورا را در کربلا برعهده داشتند.

الهاشمی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد که برنامه امنیتی ویژه مراسم دهه اول محرم با مشارکت بیش از ۳۰ هزار نیرو از ارتش، پلیس و الحشدالشعبی به طور کامل موفق اجرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز