بنابر دعوت معین‌الدین سعیدی؛

نمایندگان مجلس به چابهار می‌روند/ موسوی: فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸۹
نمایندگان مجلس به چابهار می‌روند/ موسوی: فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد
عضو فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در حقیقت بنا به دعوت نماینده چابهار، نیکشهر، کنارک و قصر قند جهت انجام کار بازدید و نظارت میدانی به این منطقه می‌رویم و درنظر داریم طی دو روز ضمن بازدید از منطقه با مسائل و مشکلات مردم آشنا ‌شویم که اگر نیاز به پیگیری از سوی کلیت مجلس داشته باشد، بعد از بازگشت از چابهار، آن مسائل را پیگیری می‌کنیم.

«سیدنظام‌‍الدین موسوی»، عضو فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب، در رابطه با نتیجه انتخابات این فراکسیون به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: فراکسیون تشکیل شد و در نتیجه شمارش آرا، اعضایی که رأی آورده بودند، مشخص شد در نتیجه فراکسیون هفته آینده تشکیل می‌‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با هیئت رئیسه فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: در حال حاضر 59 نفر به عنوان شورای مرکزی انتخاب شدند که این تعداد حدود دو هفته دیگر هیئت رئیسه و رئیس را انتخاب می‌کنند.

موسوی در خصوص برنامه‌های کمیسیون اصل 90 بعد از یک هفته تعطیلی تصریح کرد: تعطیلی مجلس به معنای تعطیلی فعالیت‌های مجلس نیست، در واقع صحن و کمیسیون‌های مجلس تعطیل هستند و نمایندگان برای سرکشی حوزه‌های انتخابیه به آن مناطق می‌روند اما در عین حال، برخی از فعالیت‌های نمایندگان مانند دیدارهای مردمی تعطیل نشده همچنان که در حال حاضر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده است. لازم به ذکر است بنده به همراه تعدادی از نمایندگان بنا بر دعوت معین‌الدین سعیدی به این منطقه می‌رویم.

این عضو کمیسیون اصل 90 ادامه داد: البته کار کمیسیون هم تعطیل نشده برای نمونه روز سه‌شنبه در کمیسیون اصل 90 یکی از جلسات کمیته فرهنگی برگزار شد. لذا کار کارشناسی و تخصصی تعطیل نمی‌شود و ما در حال انجام امور هستیم.

موسوی در توضیح علت سفر تعدادی از نمایندگان به چابهار خاطرنشان کرد: در حقیقت بنا به دعوت نماینده چابهار، نیکشهر، کنارک و قصر قند جهت انجام کار بازدید و نظارت میدانی به این منطقه می‌رویم و در نظر داریم، طی دو روز ضمن بازدید از منطقه با مسائل و مشکلات مردم آشنا ‌شویم؛ اگر نیاز به پیگیری از سوی کلیت مجلس داشته باشد، بعد از بازگشت از چابهار آن مسائل را پیگیری می‌کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز