واکنش پاکستان به عادی سازی روابط امارات با اسرائیل

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۳۲۲۰
واکنش پاکستان به عادی سازی روابط امارات با اسرائیل
نخست وزیر پاکستان در واکنش به عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هرگونه توافق یکجانبه که قرار باشد بر فلسطینیان تحمل شود کارساز نبوده و هرگز باعث حل این مسئله نیز نخواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عمران‌خان در گفت وگو به الجزیره، مخالفت خود را با هرگونه توافق یکجانبه در بحث فلسطین به نام برقراری به اصطلاح صلح اعلام کرد.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر آنان اجازه ندهند تا مردم فلسطین به یک حل و فصل عادلانه و تشکیل کشور مستقل خود دسترسی داشته باشند، این مناقشه پابرجا مانده و به شدت آن نیز اضافه خواهد شد.

عمران خان با اشاره به تحولات منطقه‌ای و روابط با متحدان عرب از جمله عربستان سعودی نیز گفت که روابط ما با سعودی‌ها در سطح خوبی قرار دارد در عین حال پاکستان از سازمان همکاری اسلامی انتظار دارد تا در ارتباط با مناقشه کشمیر نقش آفرینی کند.

نخست وزیر پاکستان درخصوص مناسبات قوی با چین و ابعاد طرح راهروی مشترک اقتصادی دو کشور موسوم به طرح «سی پک» ، هرگونه مذاکره مجدد درخصوص این طرح اقتصادی را تکذیب کرد و افزود: پاکستان قوی‌ترین روابط را با چین برخوردار است و ما آینده اقتصادی خود را وابسته به چین می‌دانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز