طی بیانیه‌ای؛

ارتش لبنان به اسرائیل هشدار داد

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۳۳۵۱
ارتش لبنان به اسرائیل هشدار داد
ارتش لبنان با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید از تمامی مناطقی که متعلق به لبنان بوده و در اشغال این رژیم قرار دارد، خارج شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  ارتش لبنان شامگاه پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای از یک «نشست فوق‌العاده» در منطقه «رأس الناقوره» واقع در جنوب این کشور خبر داد.

این نشست به ریاست «استفان دل کول» فرمانده نیروهای ویژه سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) و حضور یک هیأت از افسران ارتش لبنان به ریاست «حسیب عبدو» هماهنگ‌کننده دولت لبنان نزد یونیفل برگزار شد.

پایگاه خبری «النشره» لبنان گزارش داد، طرف لبنانی در این نشست تأکید کرد که «باید دشمن اسرائیلی از همه اراضی اشغالی خارج شود از جمله: منطقه مجاور شمال خط آبی، مزارع شبعا، ارتفاعات کفرشوبا، بخش شمالی منطقه الغجر و منطقه اشغالی B۱».

طرف لبنانی همچنین بر پایبندی به حقوق خود در آب‌های این کشور تأکید کرد و از سازمان ملل خواست که «به دشمن اعمال فشار کند تا تجاوزات و تنش‌های خود را متوقف کند».

افسران لبنانی همچنین از سازمان ملل خواستند که بمباران اراضی لبنان در تاریخ‌های ۲۷ جولای و ۲۵ و ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ را محکوم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز