هر روز با خاطرات مقام معظم رهبری؛

ترور لاجوردی، ترور نیست اما مبارزه‌ مردم فلسطین تروریسم است!

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۳۵۴۰
ترور لاجوردی، ترور نیست اما مبارزه‌ مردم فلسطین تروریسم است!
"یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! یعنی آنها عنوان ترور را هم عوض کردند؛ چرا؟ چون این به وسیله ناراضیان داخلی انجام گرفته است!"

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه در سال ۷۹ فرمودند:

"من این درد درونی خودم را فراموش نمی کنم که در یک‌سال‌ونیم پیش، وقتی که شهید عالی‌مقام و سیّد عزیز و بزرگوار، شهید لاجوردی به شهادت رسید - کسی که چهره بسیار درخشانی بود و بسیار کسان از مجاهدات او در دوران مبارزات و در دوران اختناق خبر ندارند که این مرد چه کرد و کجاها بود و چگونه زندگی کرد؛ چه زندان هایی کشید و چه زحمت هایی متحمّل شد. بعد از انقلاب نیز بی‌تظاهرترین کارها را که سخت‌ترین هم بود، بر دوش گرفت و آخر هم شهید شد - یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! یعنی آنها عنوان ترور را هم عوض کردند؛ چرا؟ چون این به وسیله ناراضیان داخلی انجام گرفته است! لاجوردی اگر شهید می شود، حتی ترور بودن این را هم قبول نمی کنند، می گویند ترور نیست. تبلیغات رسانه‌های دنیا این است.

امپراتورىِ استکبارىِ خبرىِ مسلّط بر افکار عمومی دنیا این است. مبارزه‌ی مردم فلسطین برای پس گرفتن سرزمین خود تروریسم است؛ مبارزه مردم لبنان برای بیرون کردن اشغالگران صهیونیستی تروریسم است؛ اما آمدن جنایتکاران صهیونیست به داخل لبنان و ربودن و کشتن انسان ها و ویران کردن روستاها تروریسم نیست! منطق آنها این است. ما که نباید به آنچه که دشمن در فضا پرتاب می کند، فریب بخوریم. ما خودمان باید فکر کنیم."

بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران‌ ۱۳۷۹/۰۱/۲۶

نظر شما