اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۴۲۸۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم:

خلبان‌های ایرانی با هزینه حدود 700 میلیون دلار در پاکستان آموزش می‌دیدند/ اگر بنیه دفاعی نداشته باشیم دشمنان صدام دیگری را تربیت می‌کنند/ باید بُرد موشک‌ها را به بالای 5هزار کیلومتر افزایش دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: بارها گفتم و باز هم تکرار می‎کنم که باید بُرد موشک‌ها را به بالای 5هزار کیلومتر افزایش دهند که دشمنان متوجه شوند، قدرت ایران در منطقه بی‌نظیر است.

///

دبیر کل مجمع دانش‌ آموختگان ایران:

درباره کاندیداتوری ظریف هیچ گفتگویی بین اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است/ اصلاح‌طلبان ابتدا باید بدانند نظر حاکمیت درباره حضورشان در انتخابات چیست

دبیر کل مجمع دانش‌ آموختگان ایران گفت: درباره کاندیداتوری ظریف در 1400 هیچ گفت و گویی در بین اصلاح طلبان، صورت نگرفته است.

///

یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب:

هر موقع تکلیفمان با شورای نگهبان مشخص شود کاندیدا معرفی می‌کنیم/ امیدواریم تکرار اسفند 98 در خرداد 1400 رخ ندهد زیرا هزینه بار خواهد بود

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: ابتدا باید دید شورای نگهبان با کدام دست به فرمان حرکت خواهد کرد، آیا مشارکت حداکثری در دستور کار قرار می‌گیرد یا مشارکت حداقلی.

///

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور:

نتایج نظارت میدانی به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار می گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بررسی مسائل و مشکلات خوزستان از حدود ۶ هفته پیش با مشارکت نمایندگان استان آغاز شده بود، گفت: نتایج تصمیمات نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

///

کدخدایی:

جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تشکیل می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای این شورا روز یک‌شنبه برگزار می‌شود.

///

وزیران دفاع هند و ایران دیدار کردند

«راج نات سینک» و «امیر حاتمی»، وزیران دفاع هند و ایران صبح امروز دیدار و درباره موضوعات منطقه‌ای، دوجانبه و بین‌المللی تبادل نظر کردند.

///

با رأی نمایندگان؛

نحوه تعیین حدنصاب کمیسیون قضایی و حقوقی مشخص شد

نمایندگان مجلس با تغییر حد نصاب تعداد اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی موافقت کردند.

///

نایب رئیس جمنا در واکنش به اظهارات یک اصلاح‌طلب:

ممکن است فکر از مسجد شروع شده باشد اما اصولگرایان ائتلاف کردند/ اصولگرایان با نام شورای ائتلاف وارد انتخابات 1400 می‌شوند

نایب رئیس جمنا گفت: اصولگرایان با نام شورای ائتلاف وارد انتخابات 1400 می‌شوند.

///

یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

ادعای توافق ایران و آمریکا، استفاده ابزاری با کارت ایران است/ سازه برجام، همچنان برای ایران سودآور است

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: باید برجام را تا زمانی که برای ملت و کشور منفعت دارد حفظ کنیم و اجازه ندهیم، فرو بپاشد چراکه سازه برجام، همچنان برای ایران سودآور است.

///

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نگران تحریم‌های آمریکا نیستیم/ جمهوری اسلامی در وقت مناسب پاسخ لازم را می‌دهد/ بازگشت تحریم‌های ایران در فضای روانی قابل بررسی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نگران تحریم های آمریکا نیستیم زیرا موضوعاتش کاملا تکراری و بی محتواست.

///

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور پیاده می‌شد، این مشکلات را نداشتیم/ کشور و نظام متعلق به هیچ گروه خاصی نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این کشور و نظام متعلق به هیچ گروه خاصی نیست متعلق به مردم و جوانان است.

///

سخنگوی وزارت امورخارجه :

موضوع بدهی انگلیس ربطی به آزادی زاغری ندارد

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دولت انگلیس یک بدهی قطعی ۴۰ ساله به ایران دارد و تفاوتی نمی‌کند که این بدهی را یک مقام دولت انگلیس بپذیرد یا نه.

///

سخنگوى کمیسیون اصل ۹۰:

دادن حکم ناجوانمردانه از سوی فیفا نمایان‌گر رفتار دوگانه این نهاد است

سخنگوى کمیسیون اصل ٩٠ گفت: نقش فیفا در تاخیر پرداخت پول ویلموتس موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت چرا که اگر این نهاد بین المللی فوتبال به یکباره فدراسیون فوتبال را تحریم نکرده بود و مبالغ تحت اختیارش را به موقع به این فدراسیون پرداخت می‌کرد، تاخیر در پرداختی‌های مربی سابق تیم ملی نیز ایجاد نمی‌شد. از این رو دادن حکم نا جوانمردانه از سوی فیفا با وجود اهمال در پرداخت پول فدارسیون فوتبال نمایان‌گر رفتار دوگانه فیفا است.

///

سفیر پیشین ایران در انگلیس:

بدهی انگلیس به ایران ارتباطی با نازنین زاغری ندارد/ انگلیس رقم قابل توجهی به ایران بدهکار است/ انگلیس از ابتدا نمی‌خواست بدهی خود را به ایران، بپردازد

سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: برخی بدهی انگلیس به ایران را به گروگان‌های انگلیسی در ایران ربط می‌دهند، در حالی که این بدهی از گذشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز