دبیر کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز برگزار می‌شود/ بررسی راهبردهای جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آینده

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۷
جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز برگزار می‌شود/ بررسی راهبردهای جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آینده
دبیر کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: محور جلسه امروز بررسی راهبردهای جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آینده است که در این راستا نحوه حضور در انتخابات 1400 هم، مورد بحث قرار می‌گیرد.

«محمد خون چمن»، دبیر کل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در توضیح جلسه امروز (یکشنبه) این شورا به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: طبق روال همیشگی که جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هر دو هفته یکبار تشکیل می‌‍شود، امروز عصر جلسه این شورا تشکیل می‌شود. محور جلسه امروز بررسی راهبردهای جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آینده است که در این  راستا نحوه حضور در انتخابات 1400 هم، مورد بحث قرار می‌گیرد.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: لازم به ذکر است در ارتباط با نحوه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات آینده از چند هفته قبل کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت خود را آغاز کرده، همچنین کمیته استان‌ها هم فعال شده است.

خون چمن در پاسخ به اینکه براساس جلسات گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، در مورد چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست جمهوری چه تصمیمی گرفته شده است؟ تصریح کرد: وقتی از راهبرد صحبت می‌شود منظور این است که می‌خواهیم مشخص کنیم که به چه شکل وارد انتخابات می‌شویم، لذا در این جلسات ضمن آنکه راهبردها را مشخص می‌کنیم، شکل و ساختار ورود به انتخابات را هم، تعیین می‌کنیم.

دبیرکل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در واکنش به اینکه در جلسات شورا در مورد اینکه چه افرادی از جریان اصلاح‌طلب به عنوان کاندیدای انتخابات 1400 معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: هنوز در رابطه با حضور هیچ فردی بحث نشده است و تا زمانی که راهبرد مشخص نشود و افراد هم برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکنند، هیچ بحثی نمی‌کنیم. ابتدا شورای هماهنگی، راهبرد را تعیین می‌کند سپس  براساس راهبرد به سراغ مصادیق می‌رود.

خون چمن در پایان در پاسخ به اینکه آیا در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات احزاب شاخص این جریان از جمله کارگزاران سازندگی و اتحاد ملت هم شرکت می‌کنند؟ یادآور شد: بله همه 30 حزب در این جلسات شرکت می‌کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز