انتخابات ‌در حوزه میانه به مرحله میان‌دوره‌ای کشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۶۳۱۲
انتخابات ‌در حوزه میانه به مرحله میان‌دوره‌ای کشید
رییس ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه میانه در مرحله میان دوره ای ۱۴۰۰ خبر داد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جمال عرف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شورای نگهبان دیروز به ما اعلام کرد که آقای علی شامی یکی از دو نامزد از حوزه انتخابیه میانه رد صلاحیت شده است و با این شرایط برگزاری انتخاب تنها با یک نامزد معنا و مفهومی ندارد.

عرف رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه این انتخابات به میان‌دوره‌ای ۱۴۰۰ می‌رود، گفت: براساس ماده و تبصره قانون انتخابات  این موضوع هم باید مشخص شود که آیا در این حوزه انتخابیه از نو مانند ۴ حوزه دیگر ثبت نام انجام شود یا اینکه یک نامزد دیگر از میانه که در دور نخست رای بالاتر کسب کرده، معرفی ‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس انتخابات جمعه ۲۱ شهریور با این وجود بدون احتساب حوزه انتخابیه میانه در ۱۰ حوزه برگزار خواهد شد.

بر این اساس، انتخابات در حوزه‌های «سمیرم» و «لنجان» استان اصفهان، «کرج، اشتهارد و فردیس» استان البرز، «دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره» استان ایلام، «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» استان خوزستان، «زنجان و طارم» استان زنجان، «بیجار» استان کردستان، «کرمانشاه» و «اسلام‌آباد غرب و دالاهو» استان کرمانشاه و «کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان» استان گلستان به مرحله دوم کشیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز