طی پیامی صورت گرفت؛

واکنش دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۹
واکنش دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام
دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران طی پیامی اقدام نشریه شارلی ابدو فرانسه در رابطه با بازنشر کاریکاتور موهن برعلیه پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام قدرتعلی حشمتیان، دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران به شرح زیر است:

عناصر پلید و خبیث اسلام ستیز در فرانسه در پوشش آزادی قلم و بیان با انتشار مجدد کاریکاتور موهن برعلیه پیامبر عظیم الشان اسلام، سبب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه بزرگ اسلامی در سرتاسر جهان شده اند.

این عناصر تندرو و افراطی وابسته به جریان‌های ضد دینی که در پناه و حمایت دولت‌های مستکبر قرار دارند، به بهانه‌های مختلف برای ایجاد هراس از اسلام و مسلمانان به توهین و هتاکی به مقدسات مسلمانان روی آورده‌اند، که صدالبته این توهین‌ها و هتاکی‌ها هیچ سود و حاصلی نداشته است، بلکه عاملی برای رشد اسلام و اسلام‌گرایی در جوامع غربی شده است.

کشور فرانسه در حالی ادعای آزادی بیان دارد که امثال مورخینی چون روژه گاردی را فقط به خاطر افسانه نامیدن هولوکاست به زندان محکوم کرد و این است معیارهای دوگانه دولت‌های مدعی آزادی بیان در مقوله‌ آزادی.

اسلام دین صلح و دوستی و رحمانیت برای مستضعفین و غلظت علیه مستکبران است. امروز تمامی حق جویان و حق خواهان و حق طلبان در تمامی عالم دریافته‌اند که راهی جز تمسک به این ریسمان محکم الهی ندارند.

همراه با امت اسلام در سراسر جهان و ملت مسلمان ایران به ویژه اساتیددانشگاه‌ها و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیران کل احزاب این حرکت زشت مجله فرانسوی را محکوم نموده وگسترش کلمه حق، مودت و برادری بین ملت‌ها و قطع و نابودی این شجره ملعونه (صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی) را از درگاه خداوند رحمان خواستاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز