در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم؛

از سامانه نظارت آنلاین "سنا" رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۶۷۷۱
از سامانه نظارت آنلاین  سنا رونمایی شد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در این مرحله یک سامانه نظارت آنلاین به نام "سامانه سنا" رونمایی شد؛ شورای نگهبان با این سامانه به صورت برخط در حال دریافت گزارش تخلفات توسط ناظران از سراسر استان‌ها است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز - جمعه - در ۸ استان آغاز شده و همانطور که پیش از این هم مردم مطلع شدند، انتخابات به دلیل شرایط کرونایی، با تاخیر برگزار شد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه وظیفه ما نظارت بر روند انتخابات است، اظهارکرد: این کار در حال انجام است و همکاران ما در ستاد مرکزی نظارت و در استان ها مشغول نظارت هستند.

وی ادامه داد: در این مرحله یک سامانه نظارت آنلاین به نام "سامانه سنا" رونمایی شد؛ شورای نگهبان با این سامانه به صورت برخط در حال دریافت گزارش تخلفات توسط ناظران از سراسر استان‌ها است. 

کدخدایی از اعزام ۲۴ گروه بازرس ویژه توسط شورای نگهبان به ۸ استان محل برگزاری انتخابات خبر داد و گفت:‌ این ناظران علاوه بر همکاران ما در استان‌ها، بر انتخابات نظارت ویژه خواهند داشت و آنها هم در کنار ناظران استانی شورای نگهبان در حوزه‌ها مستقر هستند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز