سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

شمارش آراء بیش از دو سوم از شعبه‌های اخذ رای به پایان رسیده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۹۵۹
شمارش آراء بیش از دو سوم از شعبه‌های اخذ رای به پایان رسیده است
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: اکنون بیش از دو سوم از شعبه های اخذ رای و شمارش شان به پایان رسیده است و در حال تجمیع در هیئت های نظارت در فرمانداری‌ها است که بعد از آن ستاد انتخابات رسما این نتیجه را اعلام می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبر ساعت 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه رای گیری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح امروز آغاز و در ساعت ۲۰ به پایان رسید، گفت: درحال حاضر شمارش آرا در دو سوم شعبه های اخذ رای به پایان رسیده است و در حال تجمیع در هیات های اجرایی و نظارت بخشداری ها و فرمانداری ها است.

موسوی افزود: پس از اینکه نتایج نهایی حاصل از تجمیع در فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه معین شد،  ستاد انتخابات رسماً نتیجه را اعلام خواهد کرد. 

دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین اظهار کرد: پس از اعلام نتیجه انتخابات امروز، ۱۰ نماینده به مجلس اضافه می‌شوند و انتخابات ۶ کرسی باقیمانده نیز،  در مورد ۵ کرسی به صورت میاندوره ای و در مورد یک کرسی هم به صورت مرحله دوم مانند انتخابات امروز، در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در مجموع در ۶ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

نظر شما