واکنش الوفاق نسبت به عادی‌سازی روابط بحرین و اسرائیل

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۹۷۷
واکنش الوفاق نسبت به عادی‌سازی روابط بحرین و اسرائیل
مردم بحرین تا آزادی آخرین ذره از خاک فلسطین در کنار آن می ایستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، توافق بین رژیم استبدادی بحرین و رژیم غاصب صهیونیستی، خیانتی بزرگ به اسلام و عربیت است و خروج از اجماع عربی، اسلامی و ملی می باشد.

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: رژیم بحرین فاقد هرگونه مشروعیتی برای امضای توافق با صهیونیست ها است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

{یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ}.

تاکید می نماییم موضع رژیم بحرین در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، موضعی است که دو طرف در آن فاقد مشروعیتند، چرا که رژیم بحرین حائز هیچ مشروعیتی برای امضای توافق با صهیونیست ها نیست و رژیم صهیونیستی نیز رژیمی فاقد مشروعیت است.

توافق بین رژیم استبدادی بحرین و رژیم غاصب صهیونیستی، خیانتی بزرگ به اسلام و عربیت است و خروج از اجماع عربی، اسلامی و ملی می باشد.

همچنین تاکید می نماییم همه ملت بحرین از هر دین، مذهب و از هر طیف فکری، سیاسی و اجتماعی، همگی بر تعهد خود به فلسطین و عدم قبول رژیم صهیونیستی متفقند و تا آزادی آخرین ذره از خاک فلسطین در کنار آن می ایستند.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به وضوح برخلاف خواست و اراده ملت بحرین است و انقلابی علیه عقیده اساسی آن مبنی بر رد و عدم قبول اشغال فلسطین می باشد، این اقدام با ارهاب صهیونیستی و به رسمیت شناختن حق قتل، شکنجه و به مهاجرت کشاندن برادران دینی، عرب و شرکایمان در انسانیت، منسجم و منطبق است.

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین

۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰
۲۱ شهریور ۱۳۹۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز