با صدور پیامی؛

قالیباف درگذشت دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۷۴۹۵
قالیباف درگذشت دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد فلسفه و کلام دانشگاه تهران و دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد باقر قالیباف با تسلیت درگذشت طوبی کرمانی در پیامی نوشت: ایشان از چهره‌های ماندگار و بانوان فعال در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور بودند که در سال‌های متمادی علاوه بر مسئولیت‌های متعدد در حوزه‌های علمی و اندیشه ورزی از جمله عضویت‌در شورای فرهنگی اجتماعی زنان، شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت‌(ع) و اولین بانوی رایزن علمی و فرهنگی در محافل بین‌المللی علمی‌ نیز فعالیت چشمگیری داشته و تالیفات ایشان همواره مورد توجه و عنایت صاحب‌نظران و علاقه‌مندان بوده است.

رییس مجلس در این پیام اظهار داشت: اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این بانوی اندیشمند به جامعه علمی و فرهنگی، بانوان گرانقدر، شاگردان، همکاران و خانواده گرامی، برای آن فقیده سعیده رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در امور بانوان پس از طی دوره بیماری نارسایی کبد، سحرگاه  شنبه در ۷۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

 

نظر شما