جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه خبر داد:

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۸۰۲۷
اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
سردار فضلی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رزمایش کمک مومنانه در مناطق محروم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۲ بیمارستان صحرایی به اقشار آسیب‌پذیر خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست مشترک فرماندهان ناجا و سپاه که به‌صورت ویدئوکنفرانس با سایر استان‌ها در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی شرایط ارزشمندی را پشت سر گذاشته است و در ابتدای انقلاب، ژاندارمری، شهربانی و کمیته همواره در تمامی عملیات‌ها حضور داشتند.

وی افزود: نیروی انتظامی در دفاع مقدس در تأمین امنیت داخل و مرز‌های کشور نقش مؤثری را ایفا کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب از ظرفیت‌های سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد و به جای یک هفته دفاع مقدس، ۴۰ هفته را از سوم خرداد تا پایان سال برگزار خواهیم کرد و هر هفته برنامه‌های مختلفی را برای ترویج هفته دفاع مقدس به کار خواهیم بست.

سردار فضلی عنوان کرد: در تمامی این هفته‌ها ناگفته‌های دفاع مقدس را به مردم خواهیم گفت و این موضوع با همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه‌ها قرار است که کمک‌های مؤمنانه و همچنین طرح‌های محرومیت‌زدایی از مناطق آسیب‌پذیر انجام و ۱۲ بیمارستان صحرایی برپا شود تا بتوانیم به اقشار آسیب‌پذیر خدمات درمانی پزشکی ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: قرار است در این برنامه‌ها از خانواده‌های شهدا، جانبازان و همچنین بسیجیان نمونه تقدیر شود.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ هفته هر بخش از سپاه ازجمله نیروی زمینی ، نیروی هوافضا، نیروی دریایی و نیروی قدس هرکدام برنامه‌های مختلفی را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت اجرا خواهند کرد.

نظر شما