رییس مجلس شورای اسلامی:

امیدوارم بتوانیم در سر و سامان دادن به بازار حرکت‌های خوبی انجام بدهیم/تلاش می‌کنیم که به دولت کمک کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۵۸۰۸۱
امیدوارم بتوانیم در سر و سامان دادن به بازار حرکت‌های خوبی انجام بدهیم/تلاش می‌کنیم که به دولت کمک کنیم
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مسئولیت اجرایی این کار را دارد و بار سنگینی به دوش دولت و رییس جمهوری است حتما ما هم در این فرصت پیش رو تلاش می‌کنیم که به دولت کمک کنیم تا بتواند تصمیماتی را که برای سر و سامان دادن مسایل اقتنصادی و کاهش مشکلات مردم، گام برداریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،محمدباقر  قالیباف روز یکشنبه پس از نشست سران قوا در نشست خبری گفت: اولین جلسه سران قوا در رابطه با مسایل و بخصوص با اولویت مسایل اقتصادی کشور که امروز دغدغه یکایک مردم محروم است و مشکلات اقتصادی دارند و عزیزانی که امروز سربازان و مجاهدان عرصه تولید در کشور هستند، برگزار شد.

قالیباف تصریح کرد: همچنین حوزه صنعت، کشاورزی، تجارت و صادرات و همه بخش‌ها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت هماهنگی، همدلی و همکاری خوبی در حل مشکلات اقتصادی وجود دارد امروز واقعیت این است که مهمترین دغدغه همه سران قوا توجه به حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

وی اظهار داشت: امیدوارم با هماهنگی و تصمیم گیری که امروز انجام شد بتوانیم در حوزه بازار، ارز، بورس و هدایت نقدینگی و سر و سامان دادن به بازار کالا حرکت‌های خوبی را انجام بدهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته دولت مسئولیت اجرایی این کار را دارد و بار سنگینی به دوش دولت و رییس جمهوری است حتما ما هم در این فرصت پیش رو تلاش می‌کنیم که به دولت کمک کنیم تا بتواند تصمیماتی را  که برای سر و سامان دادن مسایل اقتنصادی و کاهش مشکلات مردم، گام برداریم.

قالیباف با بیان این که بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد موضوعات منطقه‌ای بود، گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت اجباری روابط عادی سازی را با کشورهای منطقه خلیج فارس برقرار می‌کنند که این  اقدام حتما باعث ناامنی در منطقه خواهد شد آنها دنبال شیطنت هستند، در این مسیر هم دقت لازم و تصمیمات خوبی صورت گرفت و امیدوارم این جلسات ادامه پیدا کند و آثار برکاتی برای مردم داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز