دفتر وفاداران فلسطین در بغداد باز شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۸۵۰۶
دفتر وفاداران فلسطین در بغداد باز شد
سفارت فلسطین در بغداد در اقدامی برای اعلام بیزاری از سیاست عادی‌سازی روابط برخی از شیخ نشین‌های حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی، از گشایش «دفتر وفاداران به فلسطین» در پایتخت عراق خبر داد.

به گزارش گروه خبری خبرگزاری برنا، سفارتخانه فلسطین در بغداد روز دوشنبه با انتشار دعوتنامه عمومی، اعلام کرد که از فردا، دفتر آزادیخواهان و وفاداران فلسطین را برای همه کسانی که ایمان دارند، ملت‌های عربی و نیروهای زنده و مبارز توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را زیرپا له می‌کنند و قدس شریف را آزاد خواهند کرد، می‌گشاید.
در این دعوتنامه عمومی آمده است که سفارتخانه فلسطین از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب آماده پذیرایی از کسانی خواهد بود که بیزاری خود را از سیاست «عادی‌سازی و خیانت‌گری» و اعلام همبستگی با ملت فلسطین اعلام می‌کنند.
همزمان «احمد العقل» سفیر فلسطین در بغداد نیز قرار است در چند نشست در نهادهای مختلف پژوهشی عراقی شرکت کند و پیرامون توطئه عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و خیانت اعراب به ملت مظلوم فلسطین سخن بگوید.
امارات و بحرین دو کشور متحد عربستان سعودی در حاشیه خلیج فارس، شیخ‌نشین‌هایی هستند که به طور رسمی به سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعتراف کرده و به این ذلت تن داده‌اند.

نظر شما