رئیس مجلس شورای اسلامی:

پالایشگاه خلیج فارس موجب افتخار است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۰
پالایشگاه خلیج فارس موجب افتخار است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه خلیج فارس که در سفر به خوزستان از آن بازدید کردم، موجب افتخار است که توان فنی کشور، به ظرفیتی بالغ بر حدود، 14 میلیون تن فراورده افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشار نباید انتظار داشت که وزارت نفت طبق برنامه و هدفگذاری بتواند برنامه‌های خود را به انجام برساند. باید تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و رویکرد، هدفگذاری و روش‌های خودمان را مبتنی بر داشته‌های درونی‌مان، به کار ببریم البته که کاری سخت اما شدنی است.

او افزود: پالایشگاه خلیج فارس که در سفر به خوزستان از آن بازدید کردم، موجب افتخار است که توان فنی کشور، به ظرفیتی بالغ بر حدود، 14 میلیون تن فرآورده افزایش یافته است. باید ببینیم که چرا بورس انرژی آن طور که باید رونق نگرفته است.

او با اشاره به حضور زنگنه در مجلس بیان کرد: جلسه امروز با وزیر نفت یک جلسه منطقی و قابل بحث بود و وزیر نفت، بسیاری از موضوعاتی که نمایندگان مطرح کردند را پذیرفت. اگر بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و چنین جلساتی برگزار کنیم، وزارت نفت، کمیسیون انرژی و مرکز پژوهش‌ها می‌توانند، بحث‌های مطرح شده را نهایی کنند و می‌توانیم، مشکلات را حل کنیم.

قالیباف گفت: جزو کشورهای پرمصرف هستیم و کار و عملکرد ما در این بخش، قابل قبول نیست.

رئیس مجلس اضافه کرد: افراد برای تأمین گاز مایع باید در سال ثبت نام کنند. البته مردمی که در روستاهای دوردست گاز را به زحمت بر روی کول خود حمل می‌کنند و امکان ثبت نام در سایت را ندارند باید مورد توجه قرار گیرند. انشالله مجلس و دولت در کنار هم بحث مربوط به سوخت کشاورزان را حل خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز