نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

قول شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای افتتاح ایستگاه واوان تا خرداد سال آینده

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۸۸۷۸
قول شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای افتتاح ایستگاه واوان تا خرداد سال آینده
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وعده شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح ایستگاه مترو واوان حدفاصل ایستگاه شاهد و فرودگاه امام خمینی در خرداد ماه سال 1400 خبر داد.

«مهدی شریفیان»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به لزوم ایجاد مسیرهای متعدد برای تردد مردم شهرستان اسلامشهر و شهرستانهای اطراف آن به تهران و بالعکس گفت: برای رفع ترافیک سنگین در مسیر جاده ساوه، ضروری است مسیرهای تردد جایگزین تعریف شود که افتتاح ایستگاه مترو واوان در امتداد مسیر فرودگاه امام خمینی به ایستگاه شاهد و خط یک مترو، یکی از اقداماتی است که به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود.

وی افزود: پیرو درخواست های متعدد مردم اسلامشهر پس از بررسی کارشناسی و پیگیری های به عمل آمده در جلسه ای با حضور طلا شهردار اسلامشهر و امام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توافق شد در خرداد ماه سال آینده، ایستگاه مترو واوان در حدفاصل ایستگاه شاهد و فرودگاه امام خمینی در امتداد خط یک مترو، افتتاح شده و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیر تحقق این وعده شرکت بهره برداری مترو تهران خواهیم بود اظهار امیدواری کرد تا با افتتاح این ایستگاه در سال آینده شاهد افزایش رضایتمندی مردم شهرستانهای اسلامشهر، رباط کریم، بهارستان و تهران و بهره مندی هرچه بیشتر آنها از خدمات حمل و نقل مترو باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز