نماینده مجلس یازدهم:

برای دیوار فرو ریخته به دنبال مقصر نباشیم/ افزایش ارتباط سران سه قوه مقدمه آرامش سیاسی است/ مجلس یک ماه از وقت خود را روی رفع موانع تولید بگذارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۵:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۹
برای دیوار فرو ریخته به دنبال مقصر نباشیم/ افزایش ارتباط سران سه قوه مقدمه آرامش سیاسی است/ مجلس یک ماه از وقت خود را روی رفع موانع تولید بگذارد
نماینده مجلس یازدهم گفت: هنوز رفتارهای اختلاف‌افکن و سیاسی وجود دارد که باید از این قبیل رفتارها فاصله بگیریم و به دنبال این باشیم که با اتحاد و اتفاق مشکلات را حل کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم فریدن و فریدونشهر، در نطق خود ضمن انتقاد از عملکرد 100 روزه مجلس شورای اسلامی خطاب به همکاران خود گفت که وقتی در مجلس نبودید فکر می‌کردید مشکل اصلاح‌طلبان هستند، ما در این  ١٠٠ روز چه کردیم؟!

 در همین راستا «حسین محمد صالحی دارانی»، نماینده مجلس یازدهم، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت:  در حال حاضر مردم منتظر هستند مجلس انقلابی یک اقدام درست انجام دهد، بنابراین باید با اندیشه و تفکر، حول محور دستاوردهای انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم در راستای رفع مشکلات قدم برداریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بنده معتقدم این مجلس هنوز اقدام موثری در راستای جهش تولید و رفع مشکلات مردم برنداشته است. اگر در کمیسیون جهش تولید، کمیسیون اقتصادی و سایر کمیسیون‌ها براساس برنامه‌ریزی این موانع و مشکلات از سر راه اشتغال برداشته شود، مردم هم رضایت نسبی پیدا خواهند کرد.

صالحی دارانی ادامه داد: هنوز رفتارهای اختلاف‌افکن و سیاسی وجود دارد که باید از این قبیل رفتارها فاصله بگیریم و به دنبال این باشیم که با اتحاد و اتفاق، مشکلات را حل کنیم. به عبارت دیگر برای دیوار فروریخته به دنبال مقصر نباشیم بلکه پیگیر ساخت این دیوار باشیم و آن را بسازیم.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در پاسخ به اینکه راهی برای حل مشکلات و برون رفت از این شرایط وجود دارد؟ تصریح کرد: بله راه برون رفت وجود دارد. اگر مجلس یک ماه از وقت خود را روی رفع موانع تولید بگذارد و بسیاری از درگیری‌های اداری که پیچیدگی و دردسر برای مردم ایجاد کرده است، را برطرف کند چرخ تولید به حرکت درمی‌آید و مردم، رضایت‌نسبی پیدا می‌کنند.

صالحی دارانی در ادامه اظهار کرد: وقتی سرمایه‌گذار این حجم از موانع را بر سر راه خود می‌بیند، در بخش اقتصادی سرمایه‌گذاری نمی‌کند و سرمایه خود را به سمت بازار مسکن، سکه، خودرو و مواردی از این قبیل هدایت می‌کند که این اقدام باعث می‌شود، حباب اقتصادی و تورم بیش از حد شکل بگیرد اما وقتی تولید را رونق بدهیم و موانع آن را برطرف کنیم، قطعا سرما‌یه‌گذاران به سمت بخش اقتصادی هدایت می‌شوند و آرامش نسبی به جامعه، برمی‌گردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه کاهش التهاب فضای سیاسی پیش‌ زمینه رسیدن به رشد اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که ارتباط سران سه قوه بیشتر شود، آرامش سیاسی حاصل می‌شود، هر اندازه سران سه قوه در مقابل یکدیگر موضع‌گیری کنند مردم احساس ناآرامی بیشتری می‌کنند. خواه ناخواه یک سال دیگر از عمر این دولت باقی مانده است، این دولت به صورت قانونی کار خود را انجام می‌دهد و با چوب لای چرخ گذاشتن، نمی‌توانیم مشکلی را حل کنیم.

صالحی دارانی در پایان یادآور شد: لذا با افزایش ارتباط و صمیمت میان سرا قوا آرامش سیاسی به وجود می‌آید. همچنین برای آرامش نسبی مردم هم باید یکسری ریخت و پاش‌ها راکنار گذاشت و روی معیشت مردم کار کنیم و به مواردی نظیر بیمه زنان سرپرست خانوار و کارگران و  مواردی از این قبیل بیشتر توجه کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز