وزیر بهداشت:

امروز ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود/ دولت تدبیر و امید از دوره‌های ماندگار تاریخ نظام سلامت کشور است

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۹۸۶۷
امروز ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود/ دولت تدبیر و امید از دوره‌های ماندگار تاریخ نظام سلامت کشور است
وزیر بهداشت گفت: امروز 8 پروژه با اولویت نقاط محروم به وسعت124 هزارمتر مربع و 1400 تخت بیمارستانی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «سعید نمکی»وزیر بهداشت در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت بهداشت که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رییس جمهور در حال برگزاری است  گفت: امروز 8 پروژه با اولویت نقاط محروم به وسعت124 هزارمتر مربع و 1400 تخت بیمارستانی افتتاح می شود.

او ادامه داد: هیچ کس بر این باور منصفانه تردید ندارد که در دولت تدبیر و امید، اتفاقات در توسعه زیر ساخت های سلامت و ماندگاری طبیب و کادر پیراپزشک در نقاط محروم از دوره های ماندگار تاریخ نظام سلامت کشور است.

وزیر بهداشت مطرح کرد: با پویش ره سلامت علیرغم درگیری سنگین در برابر طوفان کووید 19 توسعه زیر ساخت ها و طرح تحول نظام سلامت را از قلم ننداخته و دنبال می کنیم.

نمکی بیان کرد: امروز 1400 تخت افتتاح می شود در حالی که در دوره های قبل، بیش از 1400 تخت در طول سال به تخت های کشور اضافه نمی شد و برای اولین بار در اخرین سال دولت تدبیر و امید، یک هزار و 600 تخت بیمارستانی را به مجموعه تخت های کشور اضافه می کنیم و حدود 1400 پروژه بهداشتی، درمانی و رفاهی را تا هفته سلامت، افتتاح خواهیم کرد.

وزیر بهداشت افزود: امروز به جز دو پروژه در تهران که یکی مرکز پوست رازی است با 21 هزار و 500 متر مربع و 176 تخت و یک یک مرکز جامع پیوند حضرت مهدی(عج) دردانشگاه شهید بهشتی و بیمارستان مسیح دانشوری با 5هزارو 600 متر مربع و 100 تخت بیمارستانی، مابقی طرح ها برای نقاط محروم است. توسعه کیفی در نظام سلامت را با جدیت، دنبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز