عضو کمیسیون عمران مجلس:

شهرک فرودگاهی چابهار به اشتغال و اقتصاد استان کمک می کند

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸۰
شهرک فرودگاهی چابهار به اشتغال و اقتصاد استان کمک می کند
عضو کمیسیون عمران مجلس در رابطه با اشتغالزایی طرح شهرک فرودگاهی چابهار بیان کرد: چابهار، برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند، می تواند بهترین نقطه باشد.

اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با پروژه ساخت شهرک فرودگاهی چابهار گفت: چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است و از تحریم ها معاف است. در سنوات گذشته در رابطه با توسعه چابهار رسیدگی هایی انجام شده بود و پروژه ساخت شهرک، در مدت کوتاهی به نتیجه رسید و کار مشخص شد که اکنون در حال خاتمه است و انشاالله به بهره برداری می رسد. 

او در رابطه با اهمیت اقتصادی این پروژه برای استان گفت: فرودگاه چابهار یکی از فرودگاه هایی است که برای استان می تواند درآمدزایی داشته باشد و برای توسعه منطقه ای با توجه به موقعیت جغرافیایی مهمی که دارد، اهمیت دارد.

حسین زهی افزود: چابهار بندر اقیانوسی است و نزدیکترین راه به کشورهای آسیای میانه است، با  شهرک فرودگاهی چابهار رفت و آمد تجار تسهیل می یابد، و موجب سرمایه گذاری در استان می شود و از این فرودگاه هم می توان برای باربری استفاده کرد و هم برای مسافربری. قطعا استان به این فرودگاه نیاز دارد.

عضو کمیسیون عمران در رابطه با اشتغالزایی این طرح در استان بیان کرد:    شهر فرودگاهی چابهار می تواند بهترین امکانات را داشته باشد برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند. این طرح از لحاظ اشتغالزایی برای استان مفید است.۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز