طی بیانیه‌ای؛

حشمتیان فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۰۵۵۴
حشمتیان فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، قدرتعلی حشمتیان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را منتشر کرد. 

متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

چهل سال از هجوم ارتش بعث عراق به کشورعزیزمان می‌گذرد،این تهاجم گسترده ترسیم‌گر فضایی است که بخش عظیمی از خاک جمهوری اسلامی ایران منجمله خرمشهردرجنوب وقصرسیرین و مهران درغرب کشوردر زیر آماج انواع سلاح‌های سنگین درنبردی نابرابر به اشغال بعثیان درآمدوخون جوانان زیادی از ایران زمین بر زمین ریخته شد.

اما اقتدار و شخصیت دینی و بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره)، آن‌چنان موجی از حضور مردم ایران در جبهه‌های حق علیه باطل خلق کرد، که شگفتی جهانیان را برانگیخت.

پس ازچهل سال ازاین دفاع مقدس، بار دیگر جهان غرب و در رأس آن آمریکای جهان خوار با دسیسه‌های مختلف از جمله تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی همراه با پشتوانه رسانه‌ای خود با ایجاد انحراف در افکار عمومی و طرح موضوعات بی‌حاصل و بی‌فایده ، فشار و بدبینی را در بین مرد بصیر و شجاع ایران اسلامی ایجاد نموده و متآسفانه برخی مدیران نالایق هم با ساده‌لوحی باعث شده اند تا فشار اقتصادی برمردم موجب دلسردی اکثریت شوند که نتیجه آنرا درمشارکت حداقلی انتخابات مرحله اول  ودوم مجلس یازدهم شاهدبودیم.

اکنون با وضعیت موجود کرونایی کشور، از همه مسئولین کشور انتظار می‌رود. همان‌طور که مردم شجاع ، بصیر و ولایت مدار ایران عزیز همراه با رهبری مقتدر و شجاع  خود ، در برابر دشمن قدار ایستاده‌اند ، آنان نیز از این صف جانمانده و نه در کلام،بلکه در عمل به این خیل عظیم بپیوندندو باگماردن مدیران لایق وکاردان درمناسب حساس، درمورد رفع تنگناها ومشکلات اقتصادی موجودگامهای بلندتری بردارند.

در همین راستا حزب مستقل واعتدال ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ، تبیین و تحلیل دائمی گنجینه ارزشمند دفاع مقدس که نمادی از اتکای به تولید داخلی است را نیاز دائمی کشور بدانند.که در این خصوص تنها راهکار مواجهه با جنگ اقتصادی مقاومت و ایستادگی دولتمردان درمقابل مفاسدکلان اقتصادی وحمایت از تولید ملی می‌ باشد، تا با یاری خداوند متعال، ملت ایران با نگاهی پر امید به سمت آینده‌ای پر فروغ و درخشان گام برداشته ودر نهایت  این جنگ تمام عیار اقتصادی در عین خودباوری و اهتمام به توان داخلی  به رفع دائمی فتنه محتکرین وفاسدان درجامعه ،به پیروزی قطعی مظلمان برظلمان اقتصادی ازخدا،بی خبر ختم شود.

نظر شما