نماینده حماس:

از سازمان ملل قطع امید کرده‌ایم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۰۸۶۰
از سازمان ملل قطع امید کرده‌ایم
رییس دفتر جنبش حماس در تهران به مشکلات مردم غزه برای دسترسی به ضروریات زندگی و محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فلسطینی ها از سازمان ملل قطع امید کرده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خالد قدومی روز شنبه در کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت که به صورت وبینار برگزار شد، افزود : قریب دو میلیون انسان در غزه و نیز دیگر سرزمین های اشغالی در شرایط بسیار سختی یه سر می‌برند. بی عدالتی و فقدان امنیت و صلح در فلسطین روز به روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد :مضاف بر مشکل فقدان امنیت و صلح در فلسطین، ما با مسائل عدیده دیگر مانند کمبود و نبود آب، برق و دیگر مشکلات در حوزه حداقل های رفاهی و زندگی روبه رو هستیم. تحریم وسایل و مایحتاج عادی مردم نیز شرایط را سخت تر کرده است.

رییس دفتر جنبش حماس در تهران با بیان اینکه ۶۰ درصد خانواده های فلسطینی در فقر تغذیه ای به سر برده و ارزاق و مایحتاج خود را با مشقت به دست می آورند، گفت : ۹۷ درصد ذخایر آبی موجود در غزه قابل شرب نیست ولی مردم مجبور به استفاده از این آب هستند. از دیگر مصادیق نقض حقوق بشر در غزه این است که افراد تنها چهار ساعت در شبانه روز برق دارند.

عامری تاکید کرد : معتقدیم سازمان ملل متحد نه تنها درصدد برقراری صلح و عدالت و امنیت در این منطقه نیست که در ایجاد و پایداری وضعیت کنونی نیز سهیم است. به همین دلیل فلسطینی ها از سازمان ملل و نهادهای بین المللی برای احقاق حقوق بشر در مرزهای خود قطع امید کرده و راهی پیش روی خود جز مبارزه نمی بینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز