واکنش تند نمایندگان به اقدامات آمریکا

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۱۰۷۷
واکنش تند نمایندگان به اقدامات آمریکا
پس از ادعای آمریکا مبنی بر فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم‌ها علیه ایران که طبق گفته کشورهای اروپایی نوعی کارشکنی در قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود، نمایندگان امروز در صحن علنی مجلس در این خصوص، اظهاراتی را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «احد آزادی خواه»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در تذکری در رابطه با اقدام آمریکا مبنی بر فعالسازی مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم‌ها علیه ایران گفت: استکبار رسما ظلم پیشه می‌کند و این ظلم آشکار، نسبت به بشریت است. حتما نمایندگان اقدام وحشیانه آمریکا را بی پاسخ نخواهند گذاشت و پاسخ مناسبی، ارائه خواهند کرد.

در همین راستا «جواد نیک بین»، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی مجلس نیز در تذکری گفت: در هفته دفاع مقدس، باید کار مقدسی در برابر مکانیسم مکانیسم ماشه انجام داد. 

همچنین «عباس گودرزی»، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، در این راستا گفت: لازم است در محکومیت زیاده‌خواهی آمریکا و تهدید به اعمال مکانیسم ماشه بگویم که مکانیسم ماشه حاصل اعتماد به دشمن است. اعتمادی که ضررهایی را به دنبال خواهد داشت. اعتماد به خدا و به بی اعتمادی به دشمن دو عامل اصلی در عزت و سرافرازی ملت است. قطعا مکانیسم ماشه بدون تیر خواهد بود. دشمن هر غلطی را خواسته تا به امروز انجام داده است و ایران باید در همین راستا، خود را تقویت کند.

«محمدتقی نقدعلی»، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، نیز در تذکری گفت: انتظار داشتیم امروز مجلس قبل از ورود به طرح اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا که از سوی برخی نمایندگان طراحی شده بود را در دستورکار خود قرار می داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز