رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

هشت موزه دفاع مقدس آماده افتتاح و بهره برداری است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۱۶۰۷
هشت موزه دفاع مقدس آماده افتتاح و بهره برداری است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: هشت موزه اماده افتتاح و بهره برداری است و پس از ان، کشور دارای بیست و سه موزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در برنامه اغاز هفته دفاع مقدس که با حضور مقام معظم رهبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار، شد گفت: وظیفه خود می دانیم تا دوره زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم. دوران دفاع مقدس ذخیره گرانبها برای عزت، استقلال و آزادی نسل فعلی و اینده است و بایدآن را از هرگونه تحریم و انحراف مصون داریم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: تعداد برنامه های سازمان های لشکری و کشوری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس 4688 برنامه است و در سازمان صدا و سیما، 21 هزار 813 برنامه در نظر گرفته شده است. بنا داریم شورای هماهنگی حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با شورای شهر و شهرداران، برای بهره گیری از امکانات برای ساخت موزها و یادمان های دفاع مقدس تعامل داشته باشد. ارتباط مداوم و فعال با خبرگزاری ها برای نشر وترویج فرهنگ دفاع مقدس از دیگر برنامه های ماست.

سرلشکر باقری بیان کرد: اقدامات انجام شده در راستای صد برابر نمودن، تولیدات فرهنگی و ادبی روند رو به رشدی داشته است. در سال 94 سه و نیم درصد از عناوین کتاب ها به موضوع دفاع مقدس، اختصاص داشته و در سال نود و هشت به یازده درصد رسیده است. هشت موزه اماده افتتاح و بهره برداری است و پس از ان، کشور دارای بیست و سه موزه می شود.

نظر شما