خطیب مسجدالاقصی:

بر زبان آوردن سرود ملی اسرائیل حرام است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۱۹۰۷
بر زبان آوردن سرود ملی اسرائیل حرام است
خطیب مسجدالأقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی شهر قدس تأکید کرد که به زبان آوردن «سرود ملی اسرائیل» بر مسلمانان حرام است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالأقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی شهر قدس در واکنش به اقدام اماراتی‌ها برای زمزمه کردن «سرود ملی اسرائیل» تأکید کرد که بر زبان آوردن این سرود برای مسلمانان حرام است.

صبری افزود که این سرود حاوی ابیاتی است که ادعا می‌کند صهیونیست‌ها مالک اراضی فلسطینی و شهر قدس و مسجدالأقصی به عنوان سومین مکان مقدس اسلامی هستند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، وی تصریح کرد اینکه برخی‌ها در امارات سرود رژیم صهیونیستی را بر زبان می‌آورند به دلیل «جهل» یا «صهیونیست‌زدگی» آن‌هاست.

صبری گفت که به زبان آوردن این سرود به معنای پذیرش ادعای اسرائیل مبنی بر صهیونیستی بودن سرزمین اسراء و معراج فلسطین است و شکی نیست کسانی که این سرود را بر زبان می‌آورند، گناهکار هستند چرا که اذعان می‌کنند که سرزمین اسراء و معراج متعلق به غیرمسلمانان است.

طی چند هفته اخیر به دنبال علنی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی، فیلمی از یک شهروند اماراتی در حال نواختن آهنگ سرود رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر که با استقبال این رژیم مواجه شد و «اوفیر جندلمن» سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از آن گفت که «این صحنه در گذشته خیالی بود اما اکنون چقدر زیباست».

نظر شما