بیانیه جامعۀ اسلامی مهندسین به مناسبت گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۲۸۴۸
بیانیه جامعۀ اسلامی مهندسین به مناسبت گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس
جامعۀ اسلامی مهندسین به مناسبت گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا متن بیانیه جامعۀ اسلامی مهندسین به مناسبت گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری : امنیت کشور به برکت دفاع مقدس است که نشان داد هر تجاوز پاسخ کوبنده می‌گیرد. دفتر تاریخ ایران زمین مملو از برگ‌های پرافتخاریست که هر یک برای بالیدن مردم یک کشور کافیست و در این میان دوران 8 سالۀ دفاع مقدس نقطۀ عطفی در تاریخ رشادت‌های مردم این سرزمین است. در حالیکه شرق و غرب عالم کمر به نابودی نظام اسلامی برآمده از خواست ملت بسته بودند و دیکتاتور بعثی را برای اشغال خاک ایران و براندازی جمهوری اسلامی تا دندان مسلح کرده بودند اما غیرت و همیت جوانان این مرز و بوم همۀ معادلات نظامی آنان را به‌هم ریخت. رویای فتح 3 روزه ایران به کابوس 8 ساله برای صدام ملعون تبدیل شد و سرآخر هم اربابانش مجبور شدند که در برابر افکار جهانی او را متجاوزگر بخوانند.

دفاع مقدس یکی از تاریخی‌ترین فرصت‌های ملت ایران برای جلوه‌گری در مقابله با تهدید و تحریم بود. سربلندی و عدم تسلیم در برابر توطئه دشمنان در میانۀ آتش و خون و در نبردی نابرابر، مزیت منحصربه‌فردی است که ملت شریف ایران در گذر از 8 سال دفاع مقدس به آن دست یافتند و امروز این برگ زرین تاریخی به دانشگاهی در تراز جهانی برای همۀ حق طلبان و آزاد مردان در سراسر جهان تبدیل شد.

پایداری ملت ایران و مقاوت قهرمانانه و بی‌مثال آنان در 8 سال دفاع مقدس، امروز به‌عنوان یک الگوی بی‌بدیل در پیش چشمان ما می‌درخشد. مکتبی که در آن اطاعت از رهبری، اعتماد به جوانان، ترجیح مصالح ملی بر منافع فردی، اتحاد و همدلی، خودباوری، ایثار و از خودگذشتگی و هزاران درس دیگر، می‌تواند امروز هم راهنمای ما در مسیر سخت و صعب مقاومت باشد. باید دانست که تا کفر و الحاد هست، جهاد ادامه دارد. روزگاری صحنه‌های نبرد، میدان جهاد و ایثار بود و امروز عرصه اقتصادی، جولانگاه فداکاری و از خودگذشتگی ست. امروز بایستی به تأسی از سرداران شهید دفاع مقدس، جامۀ رزم در این جهاد اقتصادی بپوشیم و عزم خود را برای نبردی بزرگتر جزم نمائیم.

گرامی باد یاد و خاطره تمامی رزمندگان دفاع مقدس، بلأخص شهدایی که نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی یافتند. امسال هم هفتۀ دفاع مقدس، عطر و بوی حسینی(ع) دارد. هنوز ندای دلنشین آن سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در گوش جانمان طنین‌انداز است که فرمود: «ما ملت امام حسینیم(ع)». آری، ملت ایران، ملت حسینی(ع) است. ملت حسینی(ع) از تحریم و تهدید نمی‌ترسد. از جهاد عقب نمی‌نشیند و سختی مقاومت را بر ذلت تسلیم ترجیح می‌دهد.

آری، ما ملت امام حسینیم(ع).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز