در جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست روحانی؛

شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی تصویب شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۳۱۵۳
شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی تصویب شد
شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی در جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رییس جمهوری به تصویب رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی روز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص شیوه‌نامه اجرایی و نحوه تسویه مطالبات ارزی صندوق توسعه ملی به صورت ریالی- در پی موافقت مقام معظم رهبری با استجازه ریاست جمهوری برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که درآمد ارزی ندارند- به صورت ریالی و به نرخ روز تا پایان سال ۱۳۹۹ بحث و بررسی صورت گرفت و شیوه‌نامه به تصویب رسید.

تامین قسمتی از منابع مالی مورد نیاز طرح راه‌آهن بیرجند، اصلاح بند «ب» بخش هشتم نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و تمدید مهلت صدور نخستین سند پوشش ارزی برای فاز ۲ طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

بخشودگی وجه التزام تاخیر بازپرداخت تسهیلات صندوق توسعه در بخش کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

نظر شما