عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نباید از «رزم حسینی» انتظار معجزه داشت/ نمایندگان احساسی برخورد نکنند

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۵:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۴۴۲۴
نباید از «رزم حسینی» انتظار معجزه داشت/ نمایندگان احساسی برخورد نکنند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با معرفی "وزیر پیشنهادی صمت" گفت: رزم حسینی نمی تواند معجزه کند و در این شرایط توقعی از او نیست.

«محمد باقری بنابی»، نماینده مردم بناب در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با معرفی "وزیر پیشنهادی صمت" به مجلس گفت: نباید توقع داشت که با آمدن رزم حسینی بازار به سمت آرامش پیش برود. رزم حسینی نمی تواند معجزه کند و در این شرایط توقعی از او نیست.  رزم حسینی با توجه به سوابق‌ و تجربیات موفقی که در استانداری و دولت های مختلف دارد، در این چند ماه باقی مانده دولت، می‌تواند کارهایی خوبی را به انجام برساند. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در خودروسازی مشکلات عدیده‌ای برای کشور ایجاد شده است؛ همچنین در تثبیت قیمت و مبارزه با گران فروشی به نظر می‌رسد رزم حسینی بتواند، موفق عمل کند. توقع رفع مشکلات در این 7/8 ماه باقی مانده دولت، توقع بی جا و نادرستی است، زیرا سامان دهی بازار فقط به سیاست‌های وزارت صمت برنمی‌گردد، بیشتر سیاست‌های اقتصادی کشور است که بازار را به سمت و سویی کشانده و مشکلات عدیده‌ای را برای اقتصاد کشور و معیشت مردم، ایجاد کرده است. 

نماینده مردم بناب در رابطه با هجمه برخی نمایندگان در ابتدای ورود رزم حسینی به مجلس گفت: کار درستی صورت نگرفت. اینکه رزم حسینی وارد صحن علنی مجلس شود و چنین برخوردی را با او شاهد باشیم، کار غیر مترقبه‌ای برای نمایندگان بود. نمایندگان احساساتی برخورد نکنند. باید در چنین مواردی با عقلانیت بیشتری مواجه شویم.

او در خصوص موفقیت رزم حسینی در اخذ رأی اعتماد از مجلس اظهار کرد: مدرس خیابانی در مجلس از رأی خوبی برخوردار بود اما عدم‌حضور روحانی، اوضاع را تغییر داد. رییس جمهور  باید از رزم حسینی به عنوان وزیر صمت دفاع و حمایت کند اگر رییس جمهور در صحن علنی مجلس حضور پیدا نکند، احتمال می رود که با عکس‌العمل مجلس، مواجه شود.3

نظر شما